söndag 6 december 2009

När man får oväntat besök...

Klart man måste åka till Stinsens köpcentrum när det är fint besök där idag och hälsar på från Örebro!

Och jag lovar er,dessa två killar är lika trevliga och goa IRL :)...och hur många böcker har de inte skrivit??!!

Mer har inte blivit gjort en dag som denna,skulle egentligen åkt till Ikea med tonårssönerna,men en söndag på Ikea tror jag inte är någon hit. Då är ju flertalet av människor lediga,och passar på att åka dit!
Så jag har helt enkelt tagit det mycket lugnt idag för ovanlighetens skull...mycket behagligt...och njuter av den trevliga träffen idag på Stinsen :)



7 kommentarer:

imse sa...

Grattis, att du fick träffa två så stiliga herrar! Och grattis till dom, som fick träffa dig!

Jag hade nog aldrig vågat gått fram till dom. Är alldeles för blygsam av mig.

Kram

Anne-Lie sa...

Så du har frotterat dig med kändisarna ikväll!

Anni sa...

Men det var väl kul - och vilka fina bilder du fick!

Storarvid sa...

HAHA Kändis freak där :-)

Helga - precious sa...

Vad kul att få träffa dem IRL.

Min ordverifiering blev brost. Var Johannes Brost också där ;)

imse sa...

Du finns hos mig idag!

Anonym sa...

Sicka sötnosar ni är!!

Ordverifiering: feste


YES!