fredag 18 december 2009

På Väg...

Hm,inte så smart att fotografera medans man kör på motorvägen kanske? Men det var så fint,och med mobilen är det ju bara ett litet klick,och så hoppas man att nånting fastnar! Och det gjorde det,blev faktiskt lite härliga bilder,på den annars så tråkiga vägen mellan Gävle och Stockholm! Som tur var så höll Peter Jöback mej underhållen med sin julskiva och även hans dubbelcd hann jag med, härligt att få sjunga med när ingen annan hör är det också! Va bra man sjunger i bilen !? (Synd att jag missar hans julkonsert på Globen ikväll...)
Nu är jag hemma igen efter en kortvisit i Falun,där jag hunnit med att önska nära och kära en God Jul. Pappa blev glad att jag kom,vi satt och myste med glögg i går kväll.
Sovit oroligt i natt,och måste nu skynda i säng en kort stund. Jag har nämligen tre nattpass framför mej!!






5 kommentarer:

Mia S sa...

Vad fint väder och vilka bra bilder det blev !
Den nya vägen har blivit snabb men ack så tråkig, så Peter eller annan musik behövs verkligen ....
Kram kram ♥

Anne-Lie sa...

Ja nog är det underbart att sjunga i bilen speciellt om man är ute och åker själv;-))
Lite fotografering går säkerligen bra och vägbanan såg ivf rätt fin ut på första kortet!
Ha en bra jobbhelg - här blir det hemmajobb för hela slanten! Huset ska städas, maten ska lagas, osten ska köpas (det gör vi i Vara!) och myset ska mysas;-))

imse sa...

Vad bra att du kom iväg. Det blev nog ett mycket uppskattat besök.

Du kan inte ana vad jag skulle behöva de där kramarna. Har haft ett jobbigt dygn. Har precis skrivit om det.

Hoppas du får en fin jobbarhelg!
Kram

Anni sa...

Åker du till Falun via Gävle?

Visst var det underbart med solen idag?

Helga - precious sa...

Vilka fina vägbilder... Det gäller att ha lite god musik eller annat för att hålla sig vaken när man kör långt...