fredag 3 oktober 2014

Födelsedag!


Vilken härlig födelsedag jag har haft! T.o.m solen dök upp på eftermiddagen! Började med en kopp kaffe på sängen av kära maken ( å blommor å champagne) innan vi begav oss till F&S där jag njöt av lunchpasset på jympagolvet, medans maken stod på crosstrainern på gymmet. En härlig start på dagen. Sen hem och förbereda för kvällens middag, där jag provade att laga home 2 tinys goda kycklinggryta (den blev gudomlig!), och så en knäckig rabarerpaj. Hann också baka ett mycket gott aprikos och valnötsbröd som stått på jäsning över natten!  På kvällen blev jag uppvaktad av äldsta sonen,systerson,svåger å svägerska. Vi har myst med mat,dryck och tända ljus...å jag är ett år äldre och klokare?! Mår som en prinsessa!

5 kommentarer:

Hovdamen sa...

Grattis till dig!! Det låter som en helt perfekt födelsedag.

Kram

BP sa...

Stort Grattis i efterskott! Klart du mår som en prinsessa, du är en prinsessa!
Å vilken tur du hade med vädret! Specialbeställning antar jag:-)

Susanne sa...

Massor med grattiskramar i efterskott.

Ama de casa sa...

Stort GRATIS till dig :-)

Trevligt firande, fast det där med ett gympapass hade inte jag valt att fira med. Inte då heller... ;-)

Home2tiny sa...

Största varmaste grattiskramen i efterskott o vilken härlig dag du hade. Blir så himla glad att du gillade grytan o ett stort tack för att du länkar. Kramisar Tina