tisdag 9 april 2019

Det kom en inbjudan....

På vår första ESC i Malmö 2013 så träffade vi John och Kevin, två killar från Irland, boendes i London. Vi hade jätteroligt tillsammans. Träffade även på dem i Köpenhamn året efter och hade lika kul. Vi var även till London och fick en liten sightseeing tur med dem .  Nu ska de gifta sig, och idag kom en storslagen inbjudan till oss! Vi är superglada för det, men måste sätta oss ner och räkna på detta.....

Bjuder på en bild av oss alla fyra ,den första kvällen vi träffades i Malmö, underbara killar med en underbar humor!




Denna dag är inte så varm och skön,snarare tvärtom, det kändes som flera minusgrader när vinden blåste på min joggingtur vid vattnet idag. Hua! Framför mej ligger tre nattpass. Jag biter ihop...ute snöar det just nu, jag som tänkte cykla ikväll?!

7 kommentarer:

Znogge sa...

Vilken härlig inbjudan och så roligt! Klart att ni ska åka säger jag som inte behöver öppna plånboken ;-)

Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★ sa...

Ni har alltså samma busväder som här :-o, vart tog våren vägen? Jag vill gärna att den kommer tillbaka och gör en enastående entré igen. Är väldigt imponerad av dig som lyckas cykla i kylan :). Hoppas kvällspassen går riktigt bra för dig :D.

Sen så fin inbjudan du fått :-D

BP sa...

Vilken härlig och rolig inbjudan! Det vore ju toppen om ni kunde vara med när killarna gifter sig. Tycker det är toppen att de bjuder in er till sitt bröllop.
Igår och idag var det riktigt skitväder, svinkallt, snöflingor och en isande vind - burrrrrr.
Hoppas på en lugn första natt av tre.

Ditte sa...

Helt oavsett, om ni åker eller inte, så var det ju jätteroligt att få denna fina inbjudan. Kul att ni håller kontakten.
Trist med lite kyligare väder. Men april är ju lurigt vad gäller vädret.
Önskar dig en lugn jobbnatt.
Kram!

Geddfish ♥ sa...

Oh, hjälp vilken häftig inbjudan! Fantastiskt!
Skitvädret drog till Lisch inatt så här vaknade jag av snö. Kylan har jag redan smakat på, urra burra.
Man får, som du skriver, bita ihop. Ha det gott, kram!

Ama de casa sa...

Men så roligt! Vilken fin och ärofylld inbjudan! Klart ni måste åka :-)

Och vilket braigt datum dom hade valt för sin stora dag också ;-)

Paula sa...

Jag blir nästan tårögd av den fina inbjudan! Så lyckliga de är, och vilken glädje att få den, även om det kanske blir si och så med den saken...
Du ser så peppad ut i din utstyrsel, det är så kallt , 12 kalla inatt, tur man slapp gå ut då, fast det var visst mina katter.
Kram från pörtet