tisdag 8 september 2015

Back on track...

Glömde ju visa födelsedagsklänningen på Korfu, haha!!

Idag har jag träningsvärk efter första jympapasset igår, passet gick bra, fast jag missade lite rörelser..men det vet ju inte motionärerna!
Första natten på jobbet efter fem veckor gick också bra, blev "inkastad" i ett förlossningsrum med en ny bm-stud  direkt och fick ta över och assistera vid en sugklocka...full fart på en gång alltså. Men sen förflöt natten lugnt.

Vilken egoboost man får på bloggen! Tusen tack alla för så fina kommentarer,det värmer så gott. Har sovit hela denna fina dag, och nu snart dags för natt nr 2.

8 kommentarer:

Ama de casa sa...

Gud vad snygg du är! Jag hoppas verkligen att jag också kan vara lika tjusig när jag kommer upp i din ålder... :-D

BP sa...

Asgarvar åt AMAs kommentar. Ja inte första meningen, för jag instämmer helt och hållet: du är så himla snygg! Men andra delen av kommentaren skulle jag iofs också hålla med om, men jag inser mina begränsningar;-)

Bra att din första natt var tämligen lugn. Hoppas det fortsätter så!

Comsi comsa sa...


Färgglad och lekfull är du klar för att att fira en födelsedag och inte gjorde du det tyst heller, he he.....
Önskar dig en bra jobbnatt.

Kramen ♥

Decdia sa...

Det var verkligen ingen mjukstart! Men är man på jobb så kan man ju likväl ha att göra så att tiden går fort, haha!

BP sa...

Svar: Nej, jag är inte på plats på Friends. Å efter första halvleken (Sve-Aus 0-2) är jag väldigt glad att jag inte satsade 750 kronor;-)

Kolonilotta sa...

Min förstfödda fick hjälp att komma ut med sugklocka! Kan ärligt säga att det nog var bland den värsta smärtan jag varit med om. Men eftersom han låg med ansiktet uppåt....ja du vet ju vad jag menar.
Så blev det liksom lite trångt.
Fy fasen säger jag bara.
Lycka till på jobbet inatt! :)
Kram! ❤

Mias Mix sa...

Vad spännande jobb du har. Även om det säkert är väldigt tufft emellanåt måste det vara fantastiskt att kunna hjälpa små liv till världen. Min dotter väntar sitt första barn just nu. Ska ha i februari.
Kan bara hålla med de andra om att du är hur snygg som helst!
Festligt, när du skrev om träningsvärk och jag läste rubriken trodde jag du använde back on track på dina ömma muskler. Det gör man nämligen på hästar :)
Tack för fin kommentar och kramen!

Susanne ❤️ sa...

Du är verkligen hur Fin som helst !!!!!
Och din energi önskar jag mig en del av ;)
Du måste ändå ha ett av världens kanske mest häftiga jobb.
Att få vara med vi dessa tillfällen vilket fantastiskt jobb NI gör
Stor Kram till dig finaste
Sanna