torsdag 10 september 2015

Filmtajm

Här på väg till Friskis för mitt IW-pass, då visste jag inte att jag skulle bli filmad under passet!

Behövde lite positiv energi efter passet..det här är en favorit!

Tuffa förlossningar på jobbet som tar energi både fysiskt och psykiskt gjorde mej extra trött när jag åkte hem i morse. Väldigt seg var jag när klockan ringde 16.00 och jag var tvungen att gå upp för att hinna med IW-passet kl.18. Såg att det varit en fantastisk solig dag som jag sovit "bort".
Jodå, vi har fått mail om att vi under september ska bli filmade under ett pass, för att sedan få se filmen själv och  få lite "uppföljning" och disskussion kring passet,där du själv ska se din styrka och dina svagheter i passet. Men vilken dag kameran skulle stå där, det fick man inte veta. För mej blev det alltså ikväll. Att se sig själv in action är inte kul, så det är inget jag ser fram emot...

Skönt att de tre nattpassen är avklarade nu, och jag har en ledig helg att se fram emot. Har förberett mej inför morgondagen och köpt surströmming!!!

8 kommentarer:

BP sa...

Å hur kommer det sig att jag fastnar på surströmming. Dregel, dregel...:-)))))))))))))))))))))

Att bli filmad utan "mental förberedelse" är iofs lika illa som om att bli förvarnad. Man blir ju nervös hursomhelst eller hur!?

Härligt med långhelg för dig! Vädret ska ju bli kanooooon imorgon också liksom på lördag.

Å den där drinken "Hangry" tycker jag har ett väldigt olyckligt namn eller vad tycker du;-)

KajsaLisa sa...

Andra bloggen i natt jag ä inne på kom skall till Friskis o Svettis, får dåligt samvete här, jag har inte utnyttjat mitt kort efter semestern.

Susanne sa...

Hoppas du delar med dig av filmen. Ha en underbar helg.
Kram

Comsi comsa sa...


Det blir några fina dagar till och nu kan du kanske få njuta av dem.
Nyfiken på filmen, hoppas att du blir nöjd med den.
Surströmming äter jag inte, inte tio vilda hästar skulle få i mig Surströmming.

Stor kram på dig och trevlig fredag. ❤

fialia sa...

Så skönt o va ledig hela helgen själv går jag på i natt men bara två nätter.
Sv: Ja vi åker till Calpe denna ggn, norr om Alicante. Har hyrt en lgh som ligger alldeles vid stranden.
ha de Fia

Ama de casa sa...

Oj... Säkerligen väldigt lärorikt - och väldigt läskigt på samma gång...

Du lägger väl ut filmen här på bloggen? :-)

Mmm... Sååå gott med suring! :-)

Ama de casa sa...

sv: Nej, det var inte droppstensgrottor, den var nån annan mysko variant på grottor. Såg lite konstgjorda ut och det fanns dessutom diskokulor i dom? ;-)

Susanne ❤️ sa...

Hoppas det känns ok att bli filmad :) det kan bu inte bli annat än bra :)
Jag kom hem efter rehab och jobb och ka mig ner i soffan nu ska jag bara vara i helgen !!!
Ha en mysig fredag finaste
Kramisar Sanna