söndag 20 september 2015

Gårdagens premiär och dagens skyltsöndag

Nejdå, blev inte alls besviken på gårdagens premiär av Cabaret på Stadsteatern. Sarah och även Albin Flinkas kan sjunga! Expressens recension här och UNT:s här

...och snacka om att de fick blommor efteråt! Men om jag får välja på Tyrols Cabaret anno 2006 med bl.a Peter Jöback, så smäller nog den högre, även om denna uppsättning inte kan jämföras med den! 

Halv två i natt kom vi hem, efter en sen middag på Barcelona och en drink på Lobbybaren på Royal Viking Hotel. Roligt var det ju också att få mingla med en massa kända ansikten i pausen på stadsteatern...Anders Borg med nya flickvännen Dominika Peczynski, Jonas Gardell, Sharon Dyall, Petra Nielsen,Gunilla Backman,Liv Mjönes, Camilla Thulin m.fl syntes i vimlet...

Nejdå, jag har inte glömt att det är skyltsöndag idag! Denna skylt hittade jag på grannbilen här hemma.

Och så dessa härliga bilder som jag hittat på sociala medier!

Skyltsöndag förvaltas så fint av BP,det tackar vi för! 

12 kommentarer:

BP sa...

Du är ju bara såååååå bäst Susjos! Å tänk att du ökade på min allmänbildning igen: Anders Borg - är han ihop med Dominika Peczynski. Det visste jag inte. Snacka om omaka par om man säger så;-) Å jag kan inte låta bli att kolla på din digra lista med kändisar du minglade med. Jag skulle väl ha känt igen Anders då;-)

Åsså tackar jag för dina skyltar - å länkningen förstås:-) Gräsklipparen på killens huvud tar nog priset - troligen den bästa skyltningen jag sett - den roligaste också för den delen.

Å du - hur klarar din katt Maja av de nya tv-apparaterna;-)

Kram till dig:-)

Anni sa...

Men var är groupie-bilderna? Jag vill ju SE dig med alla kändisar ;-)

Comsi comsa sa...


Kul att du var nöjd även om Peter var snäppet bättre... mingelpingel..... =))

Gräsklipparen var för skön! =)

Kramen ❤

Comsi comsa sa...


Kul att du var nöjd även om Peter var snäppet bättre... mingelpingel..... =))

Gräsklipparen var för skön! =)

Kramen ❤

Anonym sa...

Tycker så synd om kattstackarn! :(
Nyare är inte alltid bättre - atminståne för somliga. :)

Ruth i Virginia

Kolonilotta sa...

Va roligt att du var nöjd med showen! :)
Och dina skyltar är som alltid Sååååå bra!
Ha en jätte bra måndag!
Kram.

Susanne ❤️ sa...

Underbara skyltar som vanligt :)
Vad kul att du gilla showen vill se den också :)
Önskar dig en underbar start på veckan !!!
Kram Sanna❤️

Geddfish ♥ sa...

Underbara skyltar, och den med tatueringen var ju bara bäst, hahahaha!
Kram och trevlig måndag!

Ami sa...

Wow! Vilken kväll det blev :)
Ha en fin måndag
Kram

Decdia sa...

Vad kul att vara iväg på galej! Killen har jag inte koll på, men Sarah är ju en fantastisk sångerska. Hon verkar vara en person med fötterna på jorden med... och rolig.

fialia sa...

Så trevligt ni hade, härligt. Hahaha jag tyckte verkligen om dina "skyltar"
Jobb nu två nätter sen bär det iväg på torsdag. Ska finnas wifi i lgh så jag kan visa lite bilder från Calpe.
ha de Fia

Ama de casa sa...

Åh! Vilket coolt vimmel! :-) Och stackars katten... ;-)