söndag 1 mars 2020

Skyltsöndag och Andra Chansen

Härligt att få börja veckans skyltsöndag med denna bild från Eskilstuna-kuriren!


 Ni som såg "Andra Chansen" från Eskilstuna hoppas jag njöt lika mycket som vi, som var på plats. I alla fall av de härliga inslagen med "Hall of fame". Här ett foto med Karin Falck.
De bästa Tomas Ledin och Björn Skifs

Två av programledarna, Lina och Linnea.

Underbara Lill Lindfors och Måns Zelmerlöw.


Kicki Danielsson


Ledin och Skifs igen.

Underbara Sivan, Ann-Louise och Towa.

En snyggare bild taget från nätet.

En suddig bild från dansgolvet  på nattklubben, underbart att få dansa till alla schlagerlåtar!

 Bilderna kommer verkligen i oordning, men en liten skylt syns. Vi gör oss redo för kvällen.
 Hur gick det då i duellerna, ja inte som jag ville, men röstade ganska bra, hade bara ett fel!
BP:s skyltsöndag slutar med denna bild.

Orsakullan undrar idag i hennes utmaning som fortsätter även denna månad:

Första mars idag, och ettårsdagen av denna bloggutmaning. Hur spenderar du denna dag?

SVAR: Som jag förtjänar efter en helnatt i "mellobubblan" , skönt att vi inte var så långt bort denna gång, med tåget hem tog det bara en timme från Eskilstuna.

9 kommentarer:

BP sa...

Vilka härliga bilder. Och såååå fina ni är. Himla kul att ni hamnade i E-Kuriren också. Ja, ni är ju alltid på rätt plats i rätt tid när det gäller Mellon:-) Ama kommenterade att ni säkert också lyckades med att komma in på efterfesten. Så dom bilderna ser jag framemot imorgon.
En färgsprakande och glittrig Skyltsöndag som gör mig glad, kunde inte ha varit bättre:-)
Tusen tack för att du orkade lägga upp (himla bra) bilder och stort tack för länken:-)

Paula sa...

Åh vilket fint foto på linslusarna! Verkligen chica, nästa år kan ni väl få vara med i ett mellonummer på scenen? Tror ni har tränat tillräckligt för att fixa det..
Nej, tittade inte nu heller, få se om jag ser finalen, den stora finalen Eurovision den brukar jag alltid se, det räcker för min del. Men faktiskt så hörde jag en del, för jag satt och målade på min tavla vid köksbordet o slog på radion som sände direkt....
Ha en fin första marsvecka, finalen närmar sig...

Karin Eklund sa...

Jag håller med om linslusarna :)
Ett verkligt glittrande skyltinlägg, nästan som att vara på karneval!

Znogge sa...

Vilka härliga bilder för en skyltsöndag! Ni hade verkligen tur att det blev andra chansen för er del. Den bästa delen av årets melodifestival, i alla fall mellanakten! Riktigt bra.

Kram och god måndag!

Ama de casa sa...

Jag har bara en sak att säga egentligen... WOW!!! Helt fantastiska bilder från en fantastisk kväll! Gud så bra det var och vilken FULLTRÄFF av er att pricka in just Eskilstuna i år :-D Kul också att ni kom med i tidningen :-)
(Nu sa jag visst flera saker av bara farten ;-) ).

Hoppas du har återhämtat dig nu då :-D

Den första skylten är helt klart bäst!

tanthuset.blogg.se sa...

Härliga, glada bilder!! Jag gav upp tanken på att försöka se dig/er bland publiken men nu fick jag ju se här istället :)
Det bästa för min del i programmet var de gamla godingarna, dom gillade jag skarpt, sen blev det förstås inte som jag hade trott med resultatet i omröstningen :) Inte helt ovanligt :D
Nu önskar jag dig en finfin måndag, den första i mars :)

Anni sa...

Snacka om att ni valde rätt kväll att vara på plats - bästa programmet i år! Undrar just vad som är på gång till finalen på lördag? Ni ska väl dit då? Såg er inte på teve, men det berodde nog mest på att det var så många boor denna gång.
Grattis till publiceringen :-D

Ami sa...

Vilka härliga bilder! Förstår att ni hade en rolig kväll :D

Ditte sa...

Jätteroligt att få se dina bilder och kan tänka mig att ni hade en toppenkväll med efterfest.
Extra kul med Eskilstuna -kuriren!
Jodå, jag tittade men inte direkt på de som var med i "andra chansen" utan mer på det som i mitt tycket var underhållning av de som är proffs- Väldigt roligt att Karin Falk fick en plats här. Och ett bra tal. Här var det inte tal om "sjukt bra" eller avsaknad av ord eller språk. Dessutom ett tal med distans och humor. I mitt tycke alltså...
Härlig skyltning! Stort tack för dessa bilder/slyltar
Kram