söndag 7 april 2024

Skyltsöndag

Idag när jag vaknade efter nattjobbet så sken solen, och förutom blåsten så var det ju varmt ute...vintern kanske snart släpper sitt tag? 

På min promenad idag såg jag äntligen tussilago! Hurra!

Krokusen blommar för fullt!

BP:s skyltsöndag, och hittade denna skylt bland mina foton, taget på Arlanda. Resor, och inte vilka resor som helst, får bli en röd tråd i veckans skyltsöndag

En kul "skylt" i dessa Mello-tider!

Här är vi i Wien på Eurovision Song Contest 2015, och visst vet ni vem som vann det året?

Här "jobbar" vi i Tel Aviv, och lite skyltar syns.
Visst "skyltar" vi fint i Sveriges färger, förra gången vi var i Malmö på ESC 2013, vår första ESC!

Härligt ledig denna söndagkväll!




 

5 kommentarer:

BP sa...

Du och schlagerväninnan skyltar alldeles utmärkt! Underbart med dessa minnen och ännu bättre att du delar med dig denna Skyltsöndag. Snart är det ju dags igen - i Malmö, eller hur?!!!
Här blev det soligt först kl. 14:30 i 45 minuter. Men sedan efter kl. 17 blev det 13,4 grader och riktigt soligt. Japp, Stockholm skyltade med vår idag:-)

Tusen tack för länken och din glada Skyltsöndag:-)

znogge sa...

Wow, vilka härliga bilder som man blir glas av! Snart är det dags igen men jag stannar i soffan denna gång. Har ju sett det live tidigare,

Kram och god kväll!

Ditte sa...

Så härliga och färgglada skyltar från olika resor med fokus på schlager/musik- Fina minnan att ha med dig vidare i livet.
Nu är snön äntligen borta hos oss. Den sista lilla gnutta på balkongen försvann idag.
Oj, tussilago! Har ännu inte sett några men däremot mängder av krokus. Får nog titta efter tussilago i morgon-
Skönt med ledig söndag. Önskar dig en bra start på veckan.
Kram

Äventyret framtiden sa...

Mycket bra och härligt, roligt skyltat hela vägen rakt igenom inlägget.

Kram

Paula sa...

Ja nog fick du ihop ett tema alltid, ditt favorittema! Jag tittade faktiskt på Abbas jubileumskonsert, tro´t eller ej! Men jag trodde du hade varit mellofan mycket längre än tio år, kanske 20-30! Men du hinner ju med minst 20 till!