torsdag 29 januari 2009

Benbrott!

Okey då, kollegor och familj tjatar,gå och röntga foten. Så idag efter nattjobbet (hur dum får man va?) så satte jag mej på närakuten . Efter röntgen och svar var det lunchtid och jag var mer snurrig än någonsin,och på väg hem,lätt upprörd då de ringde mej tillbaka för att få remiss till de stora sjukhuset! För si,en liten fraktur är vad jag har på utsidan av foten! Suck! Så nu tänkte smarta jag linka in till akuten vägg i vägg med mitt jobb i natt och se om inte de kan göra något åt saken där? Nu ska vi se om vårdval Stockholm gäller. Jag tillhör DS,men åker till KS! Wish me luck! (Hade tänkt jobba i natt också....?!)

7 kommentarer:

Storarvid sa...

AJJAJ!
Sånt där kan ta tid, dessutom så kan det ju bli lite galet om det läker fel. Själv har jag 2 sneda fingrar efter att ha stått handbollsmålvakt i skolåldern.
"det gjorde ont" minns jag.
När jag skulle mönstra såg de att två fingerleder varit brutna. Numera märks inget o jag kan spela piano, men visst är fingrarna felläkta.

Strandhs Mia sa...

Men.. vilken otur !
Hoppas allt går bra... kram.

Anonym sa...

Oj...hoppas du blir bättre snart!!!

Tant Janet sa...

Oj då det var ju inte så bra. Du har ju haft ont ett tag nu. TA hand om dig. Kram

CharmKatti sa...

Men hoppsan!
Det som var en vanlig stukning. Vad hände?
och det lär ju ta tid det där att läka. För gipsa foten, det är väl inget man gör va?
Hoppas dom kan hitta på nåt bra iaf.
Lycka til!!

imse sa...

Men snälla nån, nu måste du ta det lugnt. Det här var inget kul.
Stackars dig!

Lallis - liv och leverne sa...

AJ!
Men vad tråkigt. *blåser *
Hoppas att det inte tar alltför lång tid att läka.

Kram Lallis