lördag 3 januari 2009

Natt nr 1 år 2009



Så var en natt gjord av mina tre. En ganska lugn natt,hjälpte en liten baby till världen lite för tidigt,det händer ju då och då. Sen lade sig lugnet över avdelningen fram till kl. 06 då flera kom in och det blev full fart på oss alla,så det var ganska skönt att få lämna över kl. 07 och få gå hem och sova. Ha nyss vaknat och fått i mej massa kaffe och frukost :). Om några timmar är jag tillbaka på jobbet...hinner jag kanske öva in några rörelser till jympapasset innan jag går?!

Låt nr 2 på nya passet är: On an On-Agnes

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en lämplig låt till ditt gympapass i min blogg! Å förresten kansek ett och annat gympatips också:-)

Tant Janet sa...

Vad mysigt det låter med att få jobba med de små liven.

Klimakteriehäxan sa...

Att förlösa ett barn måste ändå vara ett bra sätt att börja ett nytt år - du har valt ett viktigt yrke!

Susjos sa...

Tindra: japp,ska kolla in dina låttips,Tack!

Jeanette och Klimakterihäxan: Jo,det är ett häftigt jobb man har..har helt klart valt rätt yrke för mej ;) Kramar till er!