fredag 2 januari 2009

När katten är borta...


...dansar råttorna på bordet! Jo,förstås så blev det fest här hemma när vi var borta på nyårsaftonen! Tonåringarna passade på...och det var inte 5-6 kompisar,utan snarare 15-20...
Idag har jag städat,en del utspillda drinkar...fimpar på altanen..lite glitter i soffan. Men jag måste säga att de skött det fint. Inga trasiga saker (vad jag vet?)
Konstigt att de är så stora nu,det går så fort! Tyckte nyss att de satt finklädda med oss vid borden och man fick skära upp maten åt dem. Nu vill de fira in det nya året med kompisar. Suck,vad tiden går...blir man själv äldre??? Nu har jag 3 nattpass framför mej....

2 kommentarer:

Tant Janet sa...

Ja du vi har ju detta framför oss :-) Våra barn är 5 och 8.
/ Jeanette

Anonym sa...

Åhhhhh....LEDIN!!!!!!!!!

Nu blev jag alldeles varm i kroppen! Minns sommarkvällar stående längst fram vid scen och sjungandes för fulla muggar!

Å fulla muggar var det visst hos er också då ni var borta:-)

Stor kram!