onsdag 21 januari 2009

Fått av Imse

Tack snälla Imse,så glad och stolt jag blir :) Ett litet bloggpris!

"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap.Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.
Kopiera text och bild i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare."

Jag gör som Imse,skickar vidare till 2 andra bloggare,men är tacksam och glad för alla roliga,underbara bloggare som jag träffar på här i bloggvärlden! Kramar till er alla!!
Tindra och Katinka
får detta pris av mej.

6 kommentarer:

imse sa...

Varsågod! Det är så roligt med en liten uppmuntran. Det behöver du efter fotskadan.

Kram

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis!
Du är verkligen ,verkligen värd den utmärkelsen:)
kram Lallis

Katinka sa...

Nej, men åhh, vad snäll du är! Jag känner mig verkligen hedrad! Tack söta du!
Är på jobbet nu, men får ta tag i detta snarast! Kram på dig!

Katinka sa...

Och vad du är värd denna utmärkelse då!

Anonym sa...

Å som jag skrivit tidigare så borde det finnas ett ord som betyder mer än tack då det liksom inte känns som om ordet räcker till...
Men nu är det ju så att det finns det ju inte. Så det får bli tack åsså en stor å varm kram!

CharmKatti sa...

Grattis, det är alltid kul med uppskattning!