torsdag 8 januari 2009

Rastlös

Näe,nu står jag inte ut att hoppa omkring här hemma med denna FOT! I natt provar jag att jobba! Dumt? Kanske...men foten är bättre nu.Ja,tårna är fint blålila,och jag är fortfarande lite svullen. Men jag kan gå på foten nu! Så nog ska jag klara att sitta i telefonen inatt,och hoppas på att det är lugnt :). Fast jympa får jag nog vänta med ett tag till...lyssnar på nya passet här hemma och får i huvudet fundera ut rörelser till låtarna,skratt!
En låt som jag i alla fall kan prova att göra rörelser till är den första smidigheten : You`re My Number One-Enrique Iglesias

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lungt i natt. Har du tur kan du bara sitta där och ta emot ett litet nytt liv...:=))

Ha en fin dag

Kramar @nette

Katinka sa...

Hittade precis hit och tycker verkligen synd om dig. Aldrig roligt med en stukad fot.

Strandhs Mia sa...

Tänkte just på det.. hur jobbigt blir det inte att hålla sig stilla för någon som är van vid fart, jympa och allt ?!

Kram !