lördag 5 december 2015

Ladies Spa




Började morgonen med "Good morning class", lite skön morgonjympa. Sedan hade jag bokat en massagebehandling , som var helt underbar! Vattengympa efter det innan det var dags för en tvårätters lunch!


Det gör inget att det är dåligt väder ute, vi håller oss inne!


Yoga, bubbelbad och bara vara...magiskt skönt!


Skönt trött är man nu mot kvällen, är lite orolig inför natten... kompisen hade lite svårt att sova inatt...och väckte mig några gånger..kan ni tänka er...jag snarkar !!!! inlägg 5/24 #blogg24


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

BP sa...

Hahaha!!!! Snarkar du???????? Det kan jag då verkligen inte tänka mig. Maken min påstår samma sak - att jag snarkar alltså. Underligt, väldigt konstigt faktiskt. Förstår ingenting;-) Men här har jag ett tips: Drick minst två glas av ljummet vatten innan du lägger dig så... funkar för det mesta, enligt maken;-)

Annars njuter ni för fullt ser jag. Helt underbart! Nu lär väl din make bli aaaaaaningen avis eller;-) Fortsätt och enjoy life! Man lever bara en gång:-)

Ditte sa...

Vad härligt! Precis det man önskar och behöver. Njut!
Det ser så läckert ut och visst blir jag lite avis...
Skall i januari checka in på Hasseluddens yasuragi ett dygn och ser fram emot detta.
Kram!

TantGlad sa...

Haha......snarkar gör jag åxo hihi.
Men oj sååå mysigt ni haft det. Vilken lyx.

Ha en skön söndag nu
Kram.

Ama de casa sa...

Vilken taskig kompis du har som kommer med såna hittepå-påståenden! ;-)

Det ser dock inte ut som om det går nån större nöd på er :-)

Geddfish ♥ sa...

Det ser helt underbart ut!
Sånt behövs ibland, tror kvinnor behöver det mer än män.
Jag har tidigare blivit beskylld för snarkning, men nu bryr sig ingen, jag rullar runt själv i bädden ;)
Fortsätt njut och fin 2 Advent! ♥

Ami sa...

Åh, vilken njutbar helg :) Men snarkar tror jag absolut inte att du gör....måste vara kompisen som drömt ;)

Comsi comsa sa...



Hi hi hi, snarkar du? :D
Gissar att ni haft en riktigt mysig helg.
Nästa gång du delar rum men någon kompis så bjud på öronproppar, hi hi...

Kramen ♥

Susanne ❤️ sa...

haha snarkar nog för att du var så slut..eller att du druckit för mycket bubbel;) hihi eller så är det så att vännen din drömde bara..
Det verkar som du haft en underbar helg med massa mys precis så som det ska vara
Stor kram till dig finaste
Sanna

Anonym sa...

Finfina bilder. Trist med vädret för det är en fröjd att promenera i naturen kring SPA. Fast... att gosa in sig i den ljuva SPA-atmosfären är ju inte helt fel det heller ;) Ha det gott!