tisdag 8 december 2015

Sushilunch


 En ledig tisdag blev det lunch med väninnan i Sollentuna centrum, där vi åt den godaste sushi jag ätit på länge! Chikara sushi, kan ni lägga på minnet!  Fortfarande en tuff träningsvärk, men det var bara att bita ihop och köra ett jympapass till ikväll, eftersom jag vikarierade för en annan jympaledare. Såklart gick det bra.  Ikväll kom maken hem från Köpenhamn,och är äntligen klar med sin utbildning! Nej ni, någon jympafilm blir det inte- inte minst för motionärernas skull, filmen får helt enkelt inte visas i min blogg... inlägg 8/24 #blogg24






8 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj det där såg så gott ut...eller det ser alltid så snyggt och tilltalande ut. Vackert blir det på bild också.
Skall absolut äta nångång !!!!

Tjingelingen från Rantamor mitt i natta.

znogge sa...

God mat är gott men just sushi har jag inte fastnat för. Vet inte vad det beror på men det finns ju så mycket annat.

God morgon!

Susanne sa...

Ser så smarrigt ut.

Comsi comsa sa...

Sträcker fram en hand och norpar en bit, mums.. :))

Kramen ♥

Ama de casa sa...

Såg himla smarrigt ut! En av bitarna - var det kokt lax på? Inte rå, alltså?

Länge sen jag åt sushi nu... :-)

Synd på filmen... :-D

BP sa...

Tack för Sushi-tipset! Det såg otroligt gott ut och med annorlunda "pålägg" på rullarna. Vi är ju på din hemmaplan ibland så där ska jag definitivt slinka in:-) Chikara sushi är lagt på hårddisken:-)

Grattis förresten till maken och den avklarade utbildningen.

Ditte sa...

Så gott! Sushi är jag väldigt förtjust i och resstaurangen är antecknad för ibland tar tåget mig itll Sollentuna.

Anni sa...

Har en väninna som flyttat från villa till Sollentuna centrum, kanske ska gå dit med henne! Eller höra om hon varit där redan.