måndag 7 december 2015

Susjos in action

Nej någon film från uppföljningen kommer inte på bloggen! Det var svettigt nog att se den själv.

Så otroligt jobbigt att se sig själv på film!


Såg ut som en galen elefant när jag såg filmen första gången!



Ja, en galen klumpeduns!



Har försökt att inte få med några motionärer på bilderna, för de vill kanske inte dyka upp på min blogg!





Nåväl,såg om filmen idag inför uppföljningen ikväll. Fick liksom blunda för att det är jag som står där, och försöka se det ur en annan synvinkel (inte lätt) men nåja,såg att jag trots allt tar ut styrkepositionerna ordentligt, vilket jag var rädd för att jag inte gjorde, och det är inget fel på engagemanget! Hade ett toppensamtal med min ledaruppföljare ikväll efter passet,det kändes gött!
Ikväll var det förresten tufft att jympa, har en fruktansvärd träningsvärk efter yogan och cirkelträningen igår!!! Häpp!  Inlägg 7/24 #blogg24

11 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Ska inte vara elak nu, nej inte alls. Men om du hade lagt upp filmen som klipp så hade bilderna troligen sett mera "naturtrogna" ut om man säger så. Kom igen Susjos - upp med filmen!!! Kan någon så är det ju du. Å jag har ju sagt det förut - I could die for your body:-)))

Å du - inte visste jag att SPA-vistelser kunde resultera i träningsvärk annars än i höger- eller vänstertassen efter mycket lyftande av drinkar;-)

Comsi comsa sa...


Hi hi hi, härliga bilder, här sliter du ut dig och vi garvar och vill se filmen också, fy med oss. Tummen upp du hänger med. :)))

Kramen ❤

fialia sa...

Men du ser i alla fall ut som en glad galen elefant:)
ha de Fia

znogge sa...

Du får trösta dig med att alla ser nästan likadana ut. Du ser i alla fall glad och engagerad ut vilket är så viktigt :D

Geddfish ♥ sa...

Jag tycker det var festligt härligt att se dig i action!
Och SPA kan innehålla så många varianter, allt som man vill må bra av, fritt val.
Ha det gott och fint!

Susanne sa...

Jag vill oxå se filmen.
Kramar

Ama de casa sa...

Jag tycker du ser väldigt medryckande ut! :-)

Men jag håller med som andra - seså, fram med filmen här nu! :-)

Decdia sa...

Hihi, det är fullt ös på dig! Jag kan tänka mig att du har personligheten till att få folk med på gympan!

Kolonilotta sa...

Du är ju bara helt fantastisk!!!
Du MÅSTE lägga upp filmen...
Bara en liten snutt...snälla! :)

Ditte sa...

Bra jobbat! Och "Friskis" är friskt! Har varit deltagare många gånger...
Och en film kanske läggs upp. Hoppas! Vore kul!
Kram!

Anni sa...

Underbara du! Njuter av att se bilder på din spänstiga kropp som gör alla rörelser fullt ut och orkar, orkar, orkar ... Härligt!