tisdag 10 januari 2017

Mycket nu

4 nya par på visningen igår, vi får hoppas att budgivningen drar igång nu, det här var mer nervpirrigt än vad jag trodde! Blev en stressig kväll igår med jympa på kvällen innan nattpasset, massor av folk på passet- alla nyårslöften som ska genomföras? Sen vidare till jobbet, men där lugnade det ner sig under natten, och jag lämnade över en patient i morse som snart skulle föda. Sängen var väldigt skön att lägga sig i!!
Nu har jag bara ett nattpass kvar innan en långledighet och semester stundar! Mitt i försäljningen av huset så åket vi till vårt favvohotell Servatur Casablanca på Gran Canaria! Bild tagen från Ving.


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Nämen blir det en semestertripp? Snälla kan du inte packa ner mig i necessären? 🤗

All kommer att gå bra, det kommer att bli fantastiska bud.... 🤗

Kram ❤

Kolonilotta sa...

Den där semestern kunde inte komma lägligare! Ni om några behöver verkligen avkoppling efter all stress. Och innan ni åker så är förhoppningsvis budgivning och kontrakt klart! :)
Håller tummarna!
Kram

Ami sa...

Så härligt med en semestertripp! Njut och koppla av :)
Kram

Ama de casa sa...

Så härligt det såg ut där på bilden! Det kommer säkerligen att bli superbra med både bud och resa :-)

znogge sa...

Så mysigt med en semestertripp så här under vintern. Hoppas budgivningen är i gång vid det här laget. En snabb försäljning är alltid att önska.

Ha en bra kväll!

BP sa...

Perfekt att utnyttja långledigheten till en solsemester på Gran Canaria. Tror du/ni kan behöva komma bort ett tag då ni verkligen jobbat stenhårt med huset. Allt ordnar sig som sagt. Hoppas du/ni kommer att få ett kanoooonbud för huset.

Gick faktiskt igår in på mäklarsajten och såg att utgångspriset är otroligt lågt för ett så fint och stort hus. Fick tidningen Mitt i idag och där såg jag att en 1 1/2 på 49 kvm vid Täby Centrum kostar lika mycket.

Min egen slutsats - det blir ett toppen pris och ni kan casha in rejält:-)

FREEDOMtravel sa...

Härligt med semester! Nu?

Ditte sa...

Husförsäljningen ordnar sig alltid. Men jag förstår att ni gärna vill ha det klart för det är ju lite dubbelt just nu. Men det blir bra.
Så skönt med en semestertur till Cran Canaria, känns verkligen som om ni behöver det. Batterierna borde vara ganska urladdade.
Önskar dig en ugn natt.
kram!

Geddfish ♥ sa...

Pirrigt med så stora summor som vid husförsäljning. Men det kommer att gå bra.
Skönt komma iväg till solen lite också. Har bestämt för mig att det var samma ort som Sarah och jag var på i december 2015, som ni åkte till strax efter. Fint där!
Önskar dig ett fint arbetspass, kram ❤