onsdag 4 januari 2017

Snö igen och en cliffhanger !




Jo, det är bara att gilla läget-snön är här igen, och egentligen inte konstigt då det är vinter! Men kör man bil som jag gör, då är det inte roligt ! Idag hade paketet kommit fram till Hemköp, så det var bara att borsta av bilen och ta sig dit.


Ville ju kolla om jag kunde ha det som jag beställt, ska ju på Retrofest snart, och det är "maskerad" som gäller!!! Provade outfiten, och den passade!!! Vad jag har köpt? Nja, ni får se i morgon!! ;-) Ledtråd: 60 och 70-tal!

Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

Rantamor sa...

Spännande, då väntar jag på morgondagen !!

Tjingelingen från Rantamor.

Rantamor sa...

Förresten här uppe har vi nästan ingen snö alls, kom några fjuttiga flingor i morse.

Geddfish ♥ sa...

08-orna, ni får då extremväder. Bästa vädret i somras, sedan värsta ovädren. Här håller vi oss till lagom, hihi.
Kul med retrofest!
Kram ♥

BP sa...

Hahaha! Har också bloggat om vinterns fjärde snöoväder idag. I motsats till dig lät jag dock bilen stå, vilket jag nu ångrar, då temperaturen imorgon ska sjunka ännu mera. Att gräva ut och avisa en bil vid 8 minusgrader (6,5 här idag) är ju ingen höjdare...

Kul att kläderna till retrofesten passade. Jag får väl hålla mig tills imorgon för att se en retro-snygging;-)

Ditte sa...

Jodå, snön kom. Men det är ju vinter och då brukar det vara snö. Men lite olämpligt är det- Har ju ingen bil kvar så just det behöver jag inte tänka på. (När vi hade det så hade vi också garage de senaster åren. Lång kö dit...)
Kul med retrofest! Verkligen! Är så spänd.
Var ju med liksom på både 60 och 70 talet. Hann ju även med Studio 54 i N.Y. under det år jag bodde där 78-79.
Kram!

FREEDOMtravel sa...

Vilken cliffhanger! Nu måste man ju kolla in här imorgon ;)

Eva sa...

Oj, så mycket snö.
Vi har en flinga ens här i Skåne. Det kommer säkert lagom tills jag vill ha vår :o).

Spännande och se din outfit imorgon, jag älskar maskerader!

Kram Eva

TantGlad sa...

Oj, ...Det blir spännande att se vad du var köpt och naturligtvis vill vi se det åxo.

Ha det gott vännen.

Kramkram.

House and Garden by Bia sa...

Det var min tid det, haha...
Åh så kul man hade...

Kram bia

Ami sa...

Inget roligt att köra bil i snön!
Men vad spännande att få veta sen vad som ligger i paketet :)
Kram

znogge sa...

Retro är kul så jag ser fram emot att se din dräkt!

Snöfritt här vilket gillas :D

Ha en bra dag!

Villa Frejas bokblogg sa...

Spännande. Maskerad är ju alltid roligt.

Ama de casa sa...

WOW! Ser verkligen fram emot morgondagen nu :-)