torsdag 24 januari 2019

Dagen idag

Missade bussen i morse, men nästa buss som kom stannade vid Haga södra, och därifrån är det inte långt att gå till KS, så jag kom i tid till utbildningsdagen i alla fall! Dagen började med en intressant föreläsning om patientsäkerhet och slutade med rollspel om kommunikation, en blandad dag alltså. Var otroligt trött när jag kom hem, och behövde vila lite innan middagen.
Bilden säger att vi ska ta vara på dagarna, och visst är det så! Nu ska jag njuta av en ledig kväll.

6 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Det är bäst med lagom av allt. Njut så länge du kan (varar) Kram!

Znogge sa...

Det är du väl värd efter en intensiv dag!

Kram och njut nu av kvällen.

BP sa...

Vilan var du säkert i stort behov av. Har sagt det förut, men man borde ha separata utbildningsdagar för natt- respektive dagpersonal. Njut nu av den lediga kvällen. Kan tänka mig att du inte lägger dig klockan 01:00;-)

Steve sa...

Visst är Idag en bra dag.

Ama de casa sa...

Puh, Nasse och du är så kloka! Visst är den bästa dagen "idag" och den ska vi ta vara på :-)

Du var nog i stort behov av den vilan!
Kram

Ditte sa...

Jag tror Nalle puh inkluderade kvällen också.
Lät som en varierad och givande utbildningsdag men att vara på dagkurs när man jobbar natt och på en ledig dag är suspekt. Men nattföreläsarna kanske inte är så många...
kram!