onsdag 16 januari 2019

Modell för en dag

Så var det dags igen att få vara modell för en dag på modelhouse. Har ju en tanke om att bli statist och tjäna lite extra pengar på min lediga tid, och då ska man ha lite proffsiga bilder,så därför var jag där idag.
 Var ju där för 6 år sedan och gjorde något liknande. Man ska komma dit helt osminkad, så får man en make-up på plats och så blir man fotad i olika poser, och bilderna blir ju olika bra kan man lugnt säga! Här ett urval!
Sen vidare till F&S i snökaoset för ett IW-pass, vi var inte lika många idag som förra onsdagens premiär efter julledigheten, men hälften av "cyklarna" dvs "cross-trainerserna" var i alla fall uppbokade!









7 kommentarer:

BP sa...

Herregud sååååååå himla läckra bilder på dig! Kanske dags att byta ut din header;-) En av min mans kompisar "jobbar" som statist i olika filmer. Man tjänar inga stora pengar men blir utfodrat väl, enligt henne alltså. Hon var blan annat med här: https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/gigantisk-japansk-filminspelning-pa-stadion/reprhm!B0hOy5drUgdSoYZXSndVzA/

Hon visade bilder på mobilen hur hon såg ut i "1912-årsformat". Kan lugnt påstå att jag aldrig hade känt igen henne om jag mött henne på gatan.

Så himla cool att du också vill bli skådespelare. Så bra som du ser ut lär det nog knappast bli några karriärproblem för dig i filmindustrin:-)

Znogge sa...

Vilka bra bilder på dig! Stilrena, klassiska och vackra helt enkelt.

Kram

Ama de casa sa...

WOW!!! Vilka bilder! Hur snygga som helst, men med det motivet är det ju inte konstigt alls att dom blev bra :-)

Jag tror du får statistjobb hur lätt som helst med dom bilderna - och varför inte en huvudroll? Ska bli kul att se dig i TV och på film framöver :-)

Geddfish ♥ sa...

Åhhh, vilken snygging du är, vilka bilder!!! Klart du blir antagen som statist, minst!
Kul att göra en sån grej! Häftigt.
Kram!

Steve sa...

Snyggt som tusan!

Ditte sa...

Vad roligt! Och jättefina bilder! Detta kommer att gå bra och bli bra. Absolut! Klart att du blir antagen.
(Barnbarn har ju varit både statister och modeller men där gick det bra med de bilder jag tagit. Men då var de ju ganska små. Idag skulle nog mer proffsiga bilder behövas.)
Kram!

Paula sa...

Wow så snygg du är! Hoppas du får statista i många sammanhang!