tisdag 15 januari 2019

Tisdagsaktiviteter

Idag var det äntligen dags för frissan, ibland känns de 9 veckorna emellan väldigt långa! Härligt med nya slingor och nyklippt igen! Här en före och efter bild.


Sen var det dags att utnyttja de två sista fribiljetterna på bio. Vi började med middag på restaurang Drama, mums!

Filmen Vice var ingen "Susjos"-film, däremot passade den min man väldigt bra! Jag somnade bara en liten stund under filmen. Var mest fascinerad av hur de förvandlat Christian Bale till den vithåriga gubben Dick Cheney!

Ville ha en bild med en fin bakgrund, hehe!

Å se här, äntligen kom tavlan som jag beställt, upp på väggen, som ni ser blev det tjejen med den röda klänningen som kom hem till oss!
PS. I natt hade de visst 7 förlossningar på jobbet, nätterna är verkligen olika! DS

5 kommentarer:

BP sa...

Skitsnygg frisyr! Så du har nioveckorsintervaller hos frissan. Jag brukar klippa mig var sjätte vecka, så tack för påminnelsen;-)
Är ju urusel på film men är det inte Leonardo DiCaprio på bakgrundsbilden. Här har vi dock inte samma smak;-)
Å vilken tur att du tajmade så lugna nattpass och slapp vara med om sju förlossningar - puuuuhhhhh.

Ama de casa sa...

Du blev ju jättesnygg i håret - som vanligt :-) Jag måste också få mig iväg till frissan snart...

Det blev ju huuur bra som helst med tavlan där i hallen också :-)

Mias Mix sa...

Snygg i håret och snygg tavla! Och roligt att du blev champagne på det där testet, passar perfekt! Vilken skillnad mellan nätterna på jobbet, du drog vinstlotten denna gång. Ha det så bra!

Ditte sa...

Lika snygg i håret som vanligt blev du. Bra med en frissa du trivs med och som kan ditt hår och är duktig på det hon gör. Men visst går nio veckor fort.
Trevligt med bio. Ingen film jag hört talas om men har inte varit så aktiv att titta heller.
Kul med den röda klänningstavlan. Så fin den blev här på väggen.
Önskar dig en fin lill lördag.
kram!

Znogge sa...

Lika snygg i håret som vanligt! Trevligt med bio men det hade inte varit en film i min smak heller. Maten däremot... Ni valde helt rätt tavla och den hänger alldeles perfekt där!

Kram