lördag 21 februari 2009

Ejendals Arena ikväll!

Strul med att lägga in bilder,och stressad till tusen,så får det bli ett inlägg utan bild idag. Efter en som vanligt hektiskt natt på jobbet har jag sovit till 16.30!! Lagat till en ljuvlig Osso Bucco med middagsfrids hjälp.
Och ikväll är det LEKSANDs tur att ha melodifestivalen! Och jag ska jobba...ja,suck,nån måste ju det också....men åker in lite tidigare så jag hinner lyssna på låtarna ;)
Vad tror ni om kvällens omgång då?
MINA favoriter är Rickfors, Velvet och Maja :)
Men mina tips är
EMD och Molly till Globen
BWO och....kanske Velvet till Andra Chansen???
Må bäste man/kvinna vinna!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heja EMD,men jag ville ha med Velvet också...

Mia S sa...

Jaha grattis.. då tippade du rätt !
Jag gillar EMD.. bra låt att köra i mp3 när man går eller tränar cross.
Och Maja.. har alltid gillat Maja ända sen Fame Factory.
Ha det gott..kram !

Storarvid sa...

Joo
Jag tittade med..
det är verkligen en tillställning uta motstycke det där.
O BWO,.. RIDHJÄLM????
Han är lite halvgalen, bra med självdistans.
O vilken jätte, vad kallar man det. Jag undrade just hur skjutsingen hon skulle kunna gå runt på scenen hon... Velvet ..The Qeen.. Mne det visade sig ju...

Caty sa...

Mina favoriter var Molly och BWO. Synd att BWO inte gick till final, men jag får ju se dem live i Norrköping och då måste de gå till final. Synd bara att de ställs mot Lili&Susie för de håller jag också på. Får se hur det går i Malmö på lördag och då ska jag dit!!!
Kram

Anna Karin sa...

Hej Susanne!

Du lyckades tippa rätt! Grattis! EMD och Molly var både mina och hela familjens favoriter. Kul att ens favoriter vann för en gångs skull! Men jag tyckte om Micke Rickfors också!

Tyvärr har jag mycket svårt för Petra Mede... Tycker inte hon är rolig alls, förstår inte hennes humor och påhopp... Annars är det en underhållande tillställning!

Önskar dig en trevlig söndag!
Kramar från Anna Karin