fredag 20 februari 2009

Skellefteå Kraft Arena 14/2

Om ni tycker att jag och M är schlagernördar,då är vi ingenting emot paret från Upplands-Väsby som vi träffade i Skellefteå. De åker runt till ALLA deltävlingar,inklusive Andra Chansen och finalen i Globen (som vi alltid ser hemma i lugn och ro,fast vi bor i stan!) De åker sen förstås även till finalen i ESC! Det ni!
Nu kommer ännu mera bilder från Skellefteå...

Petra Mede i sin vackra klänning


Måns in action


Lili&Susie



"Kändisar" från SR P4, Annika Jankell till höger


Amy Diamond en timme innan direktsändning





På gallerian i stan blev bl.a Lili gjord i lera





5 kommentarer:

CharmKatti sa...

Otroligt vad vissa lägger pengar på det här med melodifestival. Förstår att det är kul att se en eller flera deltvälingar och eller final, men alltihopa? Och dessutom den internationella, nä där går min gräns, eller tidigare egentligen. Men har man pengar över så varför inte:-)

Anna Karin sa...

Hej Susanne!

Kul med alla dina fina bilder! Vädret verkar ha varit helt underbart fint! Mysiga vinterbilder.

För ett par år sedan var jag och familjen på en delfinal i Växjö och samma år var vi på genrepet av finalen i Globen. Visst är det roligt att se allt jippo runt omkring och alla kändisar som vimlar förbi och se hur en direktsänding går till. Men, jag hade inte velat åka runt och titta på ALLA delfinaler och finaler! Så'n nörd är jag inte! Sitter gärna hemma i TV-soffan och tittar också, roligt att kommentera allt och alla!

Det verkar som om ni hade en toppenrolig helg och det är väl det som är viktigast!?!

Önskar dig en trevlig fredagkväll och en mycket bra helg! Vet inte om du jobbar eller ej men vad du än gör så hoppas jag det blir bra!

Kramar från Anna Karin

Susjos sa...

Hej Anna-Karin!
Kul att du tittar förbi!
Du får börja blogga du med!
Jag har tyvärr tre jobbnätter framför mej,det är bara att bita ihop...
Ha en trevlig helg!
kram kram

Katinka sa...

Oj, vad mtycket fina bilder du lyckades ta! Men det där paret som åker runt överallt låter ju aningen småbesatta ju...

Caty sa...

Skulle jag ha pengar skulle jag åka runt på alla! I år blev det 2 st. Och min stora dröm är att åka till ESC så jag hoppas att det blir något varmt land som vinner:-)
Har man ett speciellt intresse är det kul och inte så konstigt.
/Medlem i MF-klubben