måndag 9 februari 2009

Lili & Susie


Har just sett "Efter Tio" på TV4, och en helt underbar intervju gjorde Malou med systrarna Päivärinta! Jag har väl aldrig varit något" fan of" de systrarna,men nu blev jag imponerad! Det var två tuffa tjejer som satt där i soffan ,och de vet vad de vill! Susie har ett eget musikproduktionsbolag,och Lili brinner för djur som far illa.
Ska bli så spännande att få se dem live i Skellefteå på lördag!
De har varit med i Melodifestivalen tidigare,kanske ni minns Okey Okey från 1989 ?

5 kommentarer:

Storarvid sa...

Jag kommer ihåg dem, men inte heller jag var någon större idol av deras musik. Minns att de var här i parken och hade någon sorts gratis/promotion spelning i parken här i linköping. "Ommama can't you teeeeellll"... Nää det var inget för "Baloo" som åkte runt i en Pontiac Trans Am... Eller eldade bakdäck på sin trimmade "Kawwa" 1000 :-)
Tror de har ganska bra självdistans, det är bra.

Popprinsessan sa...

Hej! Kul att du också träffat Bertan! Och i Karlskrona förra året!! Då var jag också där :-) Ha ha, är man schlagergalen så är man :-D

Måste läsa lite bakåt i din blogg!

CharmKatti sa...

Jag har inte varit nåt jättefan av systrarna heller, men däremot gjorde Sator en bra version av Oh Mama:-)

Klimakteriehäxan sa...

Två salta damer! De var gäster i Eftersnack/abc i samband med sin första comeback, ett gig i Malmö!

Anonym sa...

Jahadå! Kalrt man minns dom! Å nu ser dom liksom lite gamla ut. Slitna. Med rynkor och allt.
Som mig ungefär:-)