tisdag 17 februari 2009

Tuff natt och Bert och jag.....

Som ni ser så var inte Bert på plats i Skellefteå,men han dök upp på vårt hotellrum via TV4,så då passade vi på att få en bild!

Skellefteå i schlageryra,så här såg det ut på flygplatsen när vi anlände!
Efter en mycket intensiv natt med flera förlossningar så har jag sovit till nästan kl. 17!!! La mej på spikmattan när jag kom hem ,en stund trodde jag,och vaknade 1 1/2 timme senare fortfarande på spikmattan! Puh,då var ryggen öm ska jag säga...men snacka om att jag var trött! Vi sprang hela natten,inte förrän vid 04 tiden fick jag en banan i mej!...Puh. Nu middag och så iväg för natt 2

6 kommentarer:

Tant Janet sa...

Ja du måste ha varit ordentligt trött om du somnade på spikmattan...

Susjos sa...

Jodu,då är man trött,spikmattan känns ju ordentligt!
Du frågade tidigare om vi åker till alla deltävlingar,och det hade ju varit kul,men det kostar endel,och som vi håller igång,så är man rätt trött efter en helg :) Men vi träffade flera som faktiskt åker runt på alla deltävlingar,final och sen även ESC! Fantastiskt!

Lena sa...

Kul att ni haft kul!!! Jag blir faktiskt väldigt avis!! Jag och Isabelle spanade efter dig men tyvärr ingen bild på dig i TV :).
Vill gärna komma över och testa din spikmatta någon dag. Tror att det vore nåt för mig. Miss you!
Kram! P.s Stadsteatern med mamma var jättelyckat! Kram!

Caty sa...

Roligt att du fick med en bild på Bert trots att han inte var där:-)

Anna Karin sa...

Hej Susanne!

Nu när vi inte ses inne på Niklas blogg längre så får jag bli lite flitigare på din blogg istället!

Det verkar som om du hade en riktigt trevlig helg uppe i Skellefteå! Kul! Och jag håller med dig, Jennifer Browns låt var mycket bra, det tycker jag med!

Det där med spikmatta har jag hört ska vara bra, skönt och avslappnande. Är det något du kan rekommendera?

Ha det så jättebra! Vi hörs!
Många varma kramar från Anna Karin

Susjos sa...

Hej Anna-Karin!
Va kul att se dej här inne hos mej!
Trist att Niklas inte bloggar just nu,men han kommer tillbaka får vi hoppas!
Spikmattan är underbar för onda ryggar och avslappning över huvud taget! Kan varmt rekommendera det!
Kram kram!