torsdag 26 februari 2009

Jympa , jobb och premiär!



Godmorgon! Har sovit gott efter en natts jobb,många små barn såg dagens ljus i natt,framåt småtimmarna lugnade det ner sig. Jag satt på mottagningen och fick vila foten,som känns så bra så att jag tänkte prova att jympa nu ikväll,innan nattjobbet. Längtar så mycket efter F&S,så jag hoppas foten håller! Håll tummarna! I morgon kväll så ska jag gå på Premiär! Kul va? Det är föreställningen " De Tre Musketörerna" på Stadsteatern som har premiär i morgon. Samma regissör som satte upp föreställningen "Djungelboken" (som var sååå bra!) och även " En midsommarnattsdröm" på Stadsteatern. Han heter Alexander Mörk-Eidem. Lägg hans namn på minnet :).

"De tre musketörerna är ett rockigt pojkäventyr om fyra ganska läckra killar (nåja...) i tajta läderbrallor som alltid, alltid håller ihop" / ( Citat från Stadsteaterns hemsida)

Så ingen rast ingen ro...mera roligheter på gång....

4 kommentarer:

CharmKatti sa...

Åh den har jag oxå tänkt att se, tror jag kan få med maken faktiskt!

Lallis - liv och leverne sa...

Den låter bra:)
Ha en skön kväll, vännen.
KRAM Lallsi

Mia S sa...

Du får lämna en recension av pjäsen !
Ha det så gott och var rädd om fossingen !
Kram..

Popprinsessan sa...

Å vad kul att gå på premiär! Här blir det bara soffan ikväll, för att ladda inför Malmö imorgon :-)