fredag 13 februari 2009

Jimmy Choo med till Skellefteå!



Nix pix, mina finstövlar med hög klack gillar inte min brutna fot,aj aj vad de gjorde ont! Skit också,skulle det betyda att jag bara får gå omkring med mina curlingkängor hela helgen i Skellefteå???? Då letade jag fram mina rariteter, ett par exlusiva skor i äkta läder,mjuka fina,inte med hög klack,men vad gör det...det är ett par äkta Jimmy Choo. Med andan i halsen sätter jag i foten,och tänk! De funkar,foten gör inte ont!!! YES! De får hänga med till Skellefteå.

PS. Försök packa en väska utan en katt,det går inte! Hon vill följa med förstås! DS

Ska mobilblogga från Skellefteå har jag tänkt....flighten går 14.40,dags att packa färdigt...

Dagens schlager: I Leksand 2006 såg vi Magnus Bäcklund : The Name Of Love

2 kommentarer:

Suzesan sa...

Snygga skor!!!...gillar klacken. De är ljuvligt snygga såna klackar och stabila att gå med "Taxklack"
Men använd nu din "barnmorskeklokhet" och VAR RÄDD OM DIN FOT. Tänk om du trampar fel då kan du inte gå.
Ta det lugnt med foten så du inte får komplikationer!!!
Res väl
Kram
Susanne

Katinka sa...

Åhh, jag är en hemlig skofantast. Jag har Manolo Blahniks, men inga Jimmy Choos.... Lyxigt värre blir det ju! Ha det så underbart roligt!