onsdag 14 december 2016

En ledig kväll...

Tillbaks till Spa helgen och lite bilder, här från matsalen i söndags, i väntan på två rätters lunchen innan hemgång...


Svårt att få bilderna i ordning! Här är söndagens dessert...och tokiga jag åt bara bären! Det var en mjölkchokladpannacotta...

Det blev Wallenbergare till lunch!





Nöjda tjejer!

På söndag förmiddag hade jag min massage timme som jag bokat...en njutning för kroppen helt klart! Sen en stunds vila i det varma poolområdet innan lunchen.
Känns som det var länge sedan vi var där, fast det var i helgen! Tredje natten blev något lugnare, hjälpte en väldigt ung flicka att få sitt första barn i natt. Sovit som en stock under dagen, och var väl inte sååå taggad på att åka till Friskis och köra IW ikväll, men jag behövde kanske koppla bort hjärnan ett tag, för det blev ett höjdarpass med flera än vanligt på passet! Men det var sista IW -passet för i år!!! Ikväll har jag äntligen provat nya soffan, och Maja har legat nära mej, matte har ju inte varit hemma på väldigt många dagar nu! Men än är inte nattpassen slut...är nu ledig i två nätter, sen dags för tre nattpass till!!!! Vete tusan hur jag fått till schemat, men har nog gjort allt för att bli ledig lite runt jul...

7 kommentarer:

BP sa...

Att äta vilken måltid som helst i en folktom matsal är rena mardrömmem för mig iaf. Så tråkigt och öde...

Men det var då inget fel på stället - lite öde bara;-)

Hur f'n orkar du??? Kan du inte ge mig lite av din energi tack...

Hoppas på en "lagom" natt för dig....

Nu ska jag däcka, medan du är i full fart att jobba. Känns konstigt på något sätt;-)

Kicki sa...

Oj så fint och gott det såg ut.
Tufft pass, va rädd om dej. Ha en fin dag och njut sen av ledigheten, kramar

znogge sa...

Låter tufft men förhoppningsvis så kompenserar ledigheter vid jul det hela. Men som jag sagt tidigare så imponeras jag av er som kan ställa om och jobba natt men jag förmodar att det blir en vanesak.

Kram och god morgon!

Susanne sa...

Ilsket hektiskt liv du lever nu.

Ditte sa...

Såg lite öde ut där i matsalen, men å andra sidan var det ju lugnt.
Bra för dig att komma bort och samla lite energi även om säkert tankarna stundtals var hemmavid.
Kul med ditt IW pass och att det blev så uppskattat trots att du kände dig lite energilös innan. Förstår dig helt.
Säkerligen är det också för att du är så aktiv som du trots allt orkar. Men förstår att du skulle behöva vila.
Skönt nu med två arbetsfria nätter.
Kan tänka mig att Maja gillade både att vara med dig och i nya soffan.
Kram!

Ami sa...

Så skönt med massage innan den goda lunchen!
Förstår att det är jobbiga pass....hoppas du får lite ledigt över jul!
Kram

Comsi comsa sa...



Hoppas att allt klaffar så du har din välförtjänta julledighet....

Stor kram ♥