söndag 13 januari 2019

Skyltsöndag

BP:s härliga skyltsöndag idag. Börjar med ett test från nätet!

Nu är startordningen fastställd i årets Melodifestival!

På väg till omklädningsrummet igår kväll, snygg rörpost ses till vänster..

Inte så mycket skyltar,men här ses vårt sällskap till och från NKS....



Nu har luften gått ur ballongerna på nya jobbet....kanske inte bara på ballongerna?

Vi har ju fortfarande biobiljetter som bör utnyttjas innan de snart går ut, Svårt att samsas om film bara- jag och maken! Men den här kanske kan ses? Nån som sett den?

Min schlagerkompis blev så berörd av denna flamenco i Madrid, så nu vet jag vad jag vill se om jag kommer till Madrid!
Men just nu ska jag ta mej till jobbet för natt nr 3!

6 kommentarer:

Znogge sa...

Snyggt skyltat som vanligt! Ja, luften kan gå ur vem som helst ;-)

Kram

BP sa...

Hahaha! Jo, du är nog champagne, utan minsta tvekan.
Skylttavlan för Mellon är riktigt rolig, färgglad och kreativ. Gillas skarpt.
Sedan föll jag pladask för din bild med rörposten. Även om "gallret" är rosa så är kompositionen av fotot kanoooon.
"Robotarna" är ju så söta. Synd att de inte kan tala.
Är ju som du vet urdålig på filmer och musik, så Vice har jag inte sett.

Ett härligt skyltinlägg:-) Tusen tack för det och länken.

Hoppas att luften inte går ur dig inatt utan att du får en lugn skift.

Paula sa...

Jag har aldrig varit någon större champagnedrickare, kan det bero på priset tro? Igår drack dottern och jag en Jacobs Creek alkoholfritt bubbel som jag sparat då jag inte haft någon att skåla med på nyår. Gott var det! Flamencon du visar, det är inte hon jag såg en notis om att hon danserskan är döv??? Det lät så otroligt men just då hade jag inte tid att kolla närmare på saken. Liknelsen mellan personalen kontra en utpumpad ballong har jag inga svårigheter att se...

Ama de casa sa...

Åh! Nu drar den snart igång igen, Schlagern... Äntligen! (Här är vi inte riktigt överens, jag och min man... ;-) ) :-)

Det är ju en skylt på golvet mitt framför den första av ert sällskap. Hoppas den ser vad den varnar om, den skylten. Jag ser inte riktigt...

Flamenco kan vara huuur bra som helst! Fast inte alltid. Bra att ha fått tips om en sevärd variant.

Klart du är champagne!

dianasdrömmar sa...

Haha, ja luften kan gå ur vem som helst kramis

Ditte sa...

Fina skyltar! Och varierade. Gillade första lite extra. Läcker bild med rörposten. Ler när jag ser korridoren med robotarna. Kanske kan ni få en att åka på också. Stå ovanpå. Att luften har gått ur er kan jag förstå.Ballongen kanske bara statuerar exempel.
Önskar dig en lugn jobbnatt.
Kram!