tisdag 6 oktober 2020

En tisdag i oktober

Ja, nog längtar man till Gran Canaria en dag som denna...väldigt trist att vi inte kommer iväg dit nu i oktober som det var tänkt. Men det blir i alla fall lite roligheter denna helg, man fyller ju bara 60 en gång, så jag tänker fortsätta firandet!
Fick ännu en bild från i lördags, njuter av minnena!
Men idag när regnet vräker ner, så städas partyt bort...dammsugning och golvtvätt stod på schemat.

 ..och glas bärs ned till källarförrådet...Molly ville visst följa med.

I morgon är det dags för teamträning igen på jobbet, men sen blir det lite roligheter med nattgänget på stan, men det blir inte så sent för mej, för på torsdag är det dags för en liten resa....

Orsakullan undrar idag : 

6. Nu börjar butikerna rusta för julen, vad tycker du om det? Om det tycker jag inte om!

9 kommentarer:

Znogge sa...

Det låter som om veckan kommer att fortsätta i en väldigt trevlig anda. En liten resa är verkligen aldrig fel!

Kram och god kväll!

Susanne sa...

Varför bara fora en dag ;)

BP sa...

Bara en temporär antiklimax med andra ord, då festligheterna fortsätter sedan. Du gör som Ama, firar hela oktober! Man nollar ju faktiskt bara var tionde år, eller hur!!!?

Ami sa...

Stort grattis! Och jag förstår att det var en härlig fest!
Kram

Ditte sa...

En härlig fest! Och klart att du ska fortsätta att fira . Fyller du 60 så gör du.
Så läcker byxderss. Har sett den men missat att säga /skriva det.
Låter som en bra vecka. Och trevligt med en resa redan på torsdag.
Säkert blir det trevligt även om det inte blir Gran Canaria.
Kram

Geddfish ♥ sa...

SÅ firad som du blev!
Jätteläckert. Stort minne och Molly var ju med på noterna där.
Lycka till med en trevlig resa nu på torsdag!

Jag tror jag skrev till dig tidigare, att min 60-årsdag firades på Gran Canaria. Men vi var bara maken och jag, inget kalas. Så du fick ju 100 % firande!
Kram

Anki sa...

klart du ska fortsätta firningen! Spännande att se vart resan för er!
Önskar dig en fin onsdag!
Kram

Ama de casa sa...

Klart du ska fortsätta firandet! När man nollar får man faktiskt fira det hela året - Jag fyller 60 i år, typ. Eftersom det här året har varit så konstigt så tänker jag ta ut hela-års-firandet retroaktivt nästa år :-D

Stort GRATTIS igen!

dianasdrömmar sa...

Om man längtar till kanarieöarna kram Diana