onsdag 14 oktober 2020

Onsdagstrött


 Det blir ett tidigt inlägg idag, för ikväll hinner jag inte blogga. Har sovit alldeles för kort och måste gå och vila lite nu innan IW-passet på F&S, sen ska jag vidare till jobbet. Egentligen ska jag in på möte nu på eftermiddagen på jobbet, men ska jag orka jobba hela natten så funkar det inte!

Fotot är ett minne som poppade upp på facebook idag, vad tiden går, tyckte det var igår som jag var på TV-inspelning i TV4 -huset, men det var ett par år sedan.

Orsakullan undrar idag : 14. Berätta om något du gör på rutin. Det är väl ganska mycket man gör på rutin, allt från att sätta in hörapparaterna i öronen på morgonen, till att ta ut dem när jag lägger mej. ;-D Allt jag kom på för stunden.

Nu hägrar sängen ett tag....

6 kommentarer:

Ditte sa...

Bra att du sa nej till extra möte. Det finns gränser.
Kul att bli påmind om olika saker. Och visst är det lätt att konstatera att tiden går fort.
Önskar dig en jobbnatt som blir ok.
Kram

Äventyret framtiden sa...

En fin kväll och en lugn natt önskar jag dig!
Kram

BP sa...

Det har hänt nåt med dig sedan du nollade. Du säger nej till "impossible missions" som du alltid åtog dig förut. Bra där tjejen! Fortsätt med det. Hoppas det blir en lugn natt för dig, typ som försenad födelsedagspresent;-)

Znogge sa...

Bra att du tackade nej till mötet för det finns faktiskt gränser för vad man orkar.
Vilken härlig bild men tiden, den går så fort...

Kram

Tove Olberg sa...

Klokt tacka nej och kul med minnen därifrån!
Ha ett fint arbetspass och sov gott imorgon :-)
Kram

Ama de casa sa...

Vilket roligt minne! :-)

Duktigt av dig att säga nej! Man blir tydligen väldigt klok när man fyller sextio, det låter bra om du frågar mig :-)

Hoppas natten var lugn!