måndag 5 oktober 2020

Glad men trött måndag

Idag känns det i kroppen att man inte är 20 år längre. Är helt slut och trött efter helgens firande . Norrorts partyservice kom i morse och hämtade borden och kylbrickorna+ vaser som jag hade hyrt.
Blommorna fick trängas lite i samma vas.
Har nog aldrig haft så mycket vackra blommor här hemma!
...och när jag kom hem efter jympan ikväll väntade ännu en bukett blommor, denna kom från min mans kusin, så himla snällt att skicka blommor!
Som sagt en glad men trött måndag njuter jag av blomsterhavet och fina minnen från min födelsedag i lördags! Carita håller i temat "glad måndag".

Orsakullan undrar idag : . Ny vecka och ny start, vad gör du? Se meningen ovanför! 
 

7 kommentarer:

BP sa...

Du mår som du förtjänar med andra ord - lycklig och trött. Det hade varit konstigt annars om du frågar mig;-)
Vilket fantastiskt hav av olika vackra blommor. Måste förresten ge dig en komplimang: alltså att hyra bord och kylbrickor hade till och med jag kommit på. Men du är snäppet smartare än jag - du tänkte på vaser också. Det hade jag inte tänkt på.

PS. Du är lika snygg osminkad som sminkad. Hur f*n gör du?! Tips mottages med stor tacksamhet;-) DS.

Anki sa...

Fantastisk blomsterprakt! Förstår att du är trött, men du ser väldigt belåten ut! Smart med Partservice!
Ha en fin tisdag!
Kram

Znogge sa...

Vilken blomsterprakt! Nu har du att njuta av :D

Kram och god tisdag!

Äventyret framtiden sa...

Och mitt bland alla blommor står en blomma! :)
Så bra att hyra bord och liknande! Det är ju sådant man inte har tillräckligt av när man har stort kalas. Behändigt!

ha en fin tisdag
Ålandskram!

Ama de casa sa...

Så många vackra blommor! Åsså snygga du mitt i alltihop också :-)

Fortsätt nu att njuta av blommorna och minnena från firandet!
Kram

Ditte sa...

Förstår verkligen att du är trött. Men det var ju en rejäl fest....
Jättebra att du hyrde det som behövdes. Blir lite enklare då. Men givetvis mycket att förbereda och ta hand om.
Så många och vackra blommor du fått! Bra också att sprida ut blomsterleveranserna så du hinner njuta av allt.
Kanske en god idé att du vilar dig i form.
Kram

Paula sa...

Du ser oförskämt fräsch ut efter ditt firande, inte en dag över trettio!
Kramen