tisdag 19 oktober 2021

Jobbtisdag

Jobba, sova, äta... inte så mycket som händer när det är jobbvecka. Trevligt då att hitta fina minnen på facebook! 2017 firade jag min väninnas 50-års dag genom lite spa och middag på Selma City Spa som ligger högst upp på hotellet Clarion Sign vid Norra bantorget, så mysigt vi hade!

Nu är det snart dags för natt nr 2 på jobbet, skönt att jag kan ta bilen ikväll.

Orsakullan undrar idag : 

  1. Ljud som gör mig tokig.
  2. Inte svårt alls att svara på den frågan : mitt ihärdiga tinnitus gör mej tokig!

 

6 kommentarer:

znogge sa...

Förstår att det inte hinns med så mycket en jobbvecka. Intensivt nog ändå.
Tinnitus är väldigt irriterande och tyvärr har jag det också. Man får försöka tänka bort det så gott det går men lätt är det inte.

Kram

Ditte sa...

Med nattjobb blir det ju inte mer än jobba, äta sova. Intensivt. Och när du är arbetsfri så har du tid att sova igen.
Verkligt besvärligt med din svåra tinnitus så hoppas du snart kan få hjälp-
Önskar dig en lugn natt.
Kram

BP sa...

Ja, det blir ju så när man jobbar natt, men himla kul när minnena dyker upp. Då vet man att det KAN vara roligare.

Ama de casa sa...

Ännu ett härligt minne! :-)

Instämmer till fullo med dig angående tinnitusen som alltid är närvarande i vaket tillstånd...

Hoppas natten har varit bra!
Kram

Annika sa...

Alltid kul med lite fina minnen.
Hoppas natten är lugn nu.

Tinnitus som du har så svårt måste vara fullkomligt vidrigt.
Jag förstår dig. Är det den som sätter ner din hörsel också?

Kramar!!

Ami sa...

Förstår att det inte hinns med så mycket under jobbveckorna. Härligt att då kunna se tillbaks på fina minnen!
Kram