onsdag 13 september 2023

Före och efter

Jag var verkligen i stort behov av ett besök hos min frissa i Kungsängen, idag var det äntligen dags, trots att det betydde bara 4 timmars sömn efter nattpasset, så det var en lite trött Susjos som satte sig i bilen och åkte iväg.
Lotta gjorde som vanligt underverk med mitt hår, är så tacksam!
Tacksam blev jag också när jag kom hem i kväll och min man köpt sushi på det nyöppnade sushistället en bit bort . Nu ska vi se om jag orkar hålla mej vaken över "Idol" på TV4.
 

6 kommentarer:

BP sa...

Det var verkligen stor skillnad mellan förre och efter. Så himla snyggt det blev:-)
Sushin ser mmmmmhhhhh ut. Hoppas den smakade lika god som den ser ut.

PS. Skulle också ha klippt mig idag, men frissan är sjuk. Gggrrrrrrr! Gör ett nytt försök imorgon. Han verkade ha vetat hur länge han skulle vara sjuk... DS.

Annika sa...

Fint!
Skönt att vara nyklippt. Jag har tid nästa fredag, ska bli härligt.
Älskar sushi!!
Kramar!!

Guldkryckan sa...

Fint blev det ju där och med en god sushi på kvällen så är ju dagen fulländad.
Hoppas du ser på Idol nu då. ;)

Ha det bäst.

znogge sa...

Wow, så snyggt det blev! Själv bara MÅSTE jag ta mig i kragen och boka en klipptid snarast möjligt.
Bra initiativ av maken där!

Kram och god kväll!

Ditte sa...

Så snyggt! Och Lotta är verkligen en "pärla". Så duktig. Jag var där igår och åkte kommunalt. Tog lite tid men så värt det.
Gott med sushi. HOppas nya stället är till belåtenhet.
Kram!

LillaSyster sa...

Alltid skönt att bli ompysslad.
Ha nu en bra torsdag hoppas att du är ledig några dagar =)