torsdag 21 september 2023

Granitbröllopsdag


 21 September 1991, mellan våra barns födelseår, så gifte vi oss i Sollentuna kyrka, en sån fin dag! Det enda jag ångrar är att vi åkte så tidigt från bröllopsfesten till Royal Viking hotellet i stan, jag hade velat vara med längre på festen! ;-D

Idag är det alltså 32 år sedan (!) fantastiskt vad tiden går,  mycket har vi hunnit med under dessa år, och vi är fortfarande gifta, min bästa vän och make! Något firande blir det inte idag, min man jobbar och jag ska också iväg och jobba i natt, vi får fira längre fram.

10 kommentarer:

LillaSyster sa...

Grattis!
Så fina ni är =)
Ni får ställa till med en ny fest!

Anki sa...

Stort Grattis till er båda! Fina bilder från då det begav sig!
Kram

BP sa...

Stort, stort GRATTIS till granitbröllopsdagen!
Att ni älskar varandra lika mycket idag som så framgår av varje bild du lägger upp på er två. Ni är fantastiskt tillsammans helt enkelt:-)

Önskar dig en dräglig natt nu. En helgledighet väntar:-)

Ditte sa...

Ett stort grattis! Så fina ni var då och så fina ni är idag. Och härligt med kärleken som består.
Önskar dig en ok. jobbnatt.
Och att fira hoppas jag det snart blir
Varm kram

znogge sa...

Ett stort GRATTIS till er båda på granitbröllopsdagen!Så fina bilder från den stora dagen. Att ni inte hinner fira i dag det förstår jag men ni får ta igen det vid ett senare tillfälle.

Önskar en bra arbetsnatt nu!

Kram

Anna i Portugal sa...

Grattis till långvarig kärlek! Är alldeles säker på att ni hittar ett lämpligt sätt att fira detta en annan dag.

Paula sa...

Grattis till er! Du var en strålande vacker brud och brudklänningen är såå fin! Och ni håller ihop i vått och torrt, bra jobbat! Kram

Annika sa...

GRATTIS!!!
Så kul att se bilderna!!
Vi var också på Royal Viking på vår bröllopsnatt efter vårt bröllop 93.
Men vi maxade festen och kom nog till hotellet vid 1 eller 2 tror jag.
Ni år ta firandet framöver, det blir bra det med.
KRAMAR!!

Guldkryckan sa...

Oj, jättestort grattis.

Hoppas ni får ett fint firande längre fram. :)

Ha det bäst båda två.

Hanneles bokparadis sa...

Grattis! 40 år förr oss 💕 åkte till Frankrike 🥂🍾