måndag 15 april 2024

Hotell Havsbaden


 Favorit i repris! Denna gång åkte jag upp till Grisslehamn och Spa-hotellet Havsbaden med tjejerna på jobbet. 

Vilken dag vi fick på Spa-avdelningen, flera pooler att välja på, provade även den kalla poolen där det var c: a +10 grader bara! Men de flesta poolerna och jacuzzin var väldigt varma och behagliga. 
På eftermiddagen fick vi tillgång till våra rum.
I entrén eldades det…
På kvällen kom solen fram, magiskt vackert! 
Vi kunde sitta på balkongen innan middagen.


En god lax till förrätt …
Lammytterfilé till varmrätt, mycket gott! 
Passionsfruktspannacotta till dessert, tre rätters middag ingår i priset , som är väldigt överkomligt! 
I entrén finns kaffe och godis för den som vill. Vi har haft en toppendag! 

7 kommentarer:

BP sa...

Räcker det om jag säger "dregel, dregel"!!!??? Du är en fena på att njuta när du inte jobbar:-)

Äventyret framtiden sa...

Underbart i kubik och så lite Ålands hav också med på ett hörn. Känns nästan som hemma det där. Ja, jag dreglar jag också precis som BP gör.
Tack för ett härligt inlägg!
Kram

femfemman sa...

Låter fantastiskt! Och en dag med väninnorna, toppen ju!

LillaSyster sa...

Maten ser fantastiskt god ut=) Ska nog bli lax här idag känner jag, men jag ska steka den. Ha en fin tisdag!

Anna i Portugal sa...

Vilken härlig vistelse! Den där godisbuffén skulle locka mig enormt.. är en riktig gottegris.

Znogge sa...

Vilken härlig dag och vilken guldkant på tillvaron. Kan tänka mig att ni har haft det bra. Så god mat också, ja förutom lammet men man kan inte tycka om allt. En liten godisbuffé hade jag inte tackat nej till ;-)

Kram och god tisdag!

Ditte sa...

Så härligt! Och hotell Havsbaden här är verkligen läckert. Och roligt med en tur hit tillsammans med tjejerna på jobbet.
Kram