onsdag 31 oktober 2012

Bu för "Bus eller Godis"

När klockan ringde idag vid 14.30 trodde jag det var mitt i natten! Men det var det ju inte. Glad blev jag att yngsta sonen hann hem från sitt extrajobb på karamellkungen,så jag kunde åka och träna ikväll på F&S. Tur var också att vi hade godis hemma ikväll , för det är inge kul att få ägg krossade på fönster och dörr som vi fått förut i Hallowen tider. Och ikväll har det ringt på vår dörr...tur vi hade godis :) Gillar inte Hallowen och det där "Bus eller Godis". Men de två sista spökena som kom ikväll var så små och söta och sa med lena röster "Bus eller godis", så då smälte även jag!

5 kommentarer:

Anna sa...

Jag är inte heller helt fast i den traditionen.. Tur att ni hade godis. :)

Susanne sa...

Jag avskyr de tiggande barnen, speciellt när de ska busa =(

Anonym sa...

Här ringde de inte på en kotte! Åh våra barn missar det för vi vet aldrig vilken dag det ska vara.

Sus sa...

Är det någon, förutom barnen själva, som tycker att det där är roligt?

Ett jävla hittepå.

life.love.baking sa...

Ner vi fick inga besök vi. Hade köpt godis ifall nån skulle komma, men vi klarade oss :-)