onsdag 17 oktober 2012

Fotboll,presentkort,Linas och jobb

När Tyskland ledde med 2-0 igår över Sverige i fotbollsmatchen, så stängde jag av TV:n och såg en hyrfilm från Lovefilm istället: "Hur många lingon finns det i världen", en ganska tråkig historia, förutom de underbara gänget från Glada Hudik-teatern.   Gissa om jag ångrade att jag inte såg färdigt fotbollsmatchen??? Sverige som på 30 minuter vänder 4-0 till 4-4!!
Idag har jag gått runt i Kista centrum och letat efter något kul att köpa för presentkortet på 1000kr som jag fick från alla mina pojkar när jag fyllde år. Men så svååårt det är! Var in på den underbara Desigualbutiken och provade kappor bl.a.....men kan inte bestämma mig!
Idag ringde de från jobbet och undrade om jag kunde jobba i natt i stället för i morgon, och det gör jag så gärna. Nu har jag vilat en stund i soffan, lagat till mat från Linas matkasse som kom i måndagskväll. Så nu är jag laddad för en natt på jobbet igen!

7 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag såg inte heller matchen. Synd att man inte visste om det i förväg... Haha! :-D

Kram M

Jeanette sa...

Hej,
*fniss* jag tror jag hittade dig först, via någons instagram ;-)

Petra sa...

Jag tittade med en kudde över ansiktet.

Shamrock sa...

Själv ska jag sova i natt.

Helga sa...

Haha... så gjjorde nog många. Min dotter var på plats i Berlin och såg matchen live...

Fru Venus sa...

Jag visste inte ens om att det var fotboll!? I Kista finns ALLT, brukar åka dit :-) Ha en bra natt!

Gafflan sa...

Det är svårt att bestämma sig ibland men bättre att ta tid på sig än att köpa något man kanske ångrar. :D
Ha en god jobbnatt.