fredag 19 oktober 2012

Melodifestivalen 2013

Ja, nu börjar det släppas biljetter till nästa års stora event :) Och idag fick vi (=jag och mellokompisen) veta att vi i lottningen om finalplatser har fått 2 A-biljetter,som förhoppningsvis ska var bra platser i Friends Arena 9 mars! Vi är med i melodifestivalklubben, och nu väntar vi med spänning på om vi lyckas få biljetter till vårt val av deltävling i år. I år blev det uteslutningsmetoden av vilken stad vi skulle välja att åka till i någon av deltävlingarna. Vi har varit i Leksand ,Ö-vik ,Karlskrona ,Skellefteå ,Luleå,Sandviken och Växjö. Sååå...i år valde vi Andra Chansen och Karlstad ska få den äran!! Hotell är bokat,så håll nu tummarna för att vi får biljetter också.
Sen hoppas vi på ESC i Malmö också....

5 kommentarer:

Anna sa...

Ni är snabba me bokning, men dom går väl åt fort biljetterna?

kramis

Sus sa...

Grattis!!

Vi vill också åka på ESC men för 4 pers skulle det säkert gå på 10 000. Minst..

Petra sa...

Åh vad skoj. Jag förväntar mig att få se dig i rutan igen :-)
Kram

Rantamor sa...

Här har vi en riktig entusiast vad gäller mellofesten...
den som ingen ser men alla ändå kan allt om =) förstår inte varför man skäms att titta på mello ???
Jag ser och lyssnar jag kritiserar alla för deras klädval och uppträdanden...
men jag har aldrig sett live som du gör, säkert en upplevelse.

Tjingelingen.

fialia sa...

Men då ska jag absolut hålla tummen.
Karlstad e en härlig stad.
ha de Fia