söndag 14 oktober 2012

Nätshopping


När jag vaknade idag på eftermiddagen så trodde jag först att jag var ledig i natt, men insåg ganska snabbt att jag tyvärr har en natt kvar! Vi hade att göra i natt som vanligt. Hjälpte både en pojke och en flicka till världen.  Häromkvällen/natten när jag inte kunde sova så roade jag mej med att shoppa loss på Zalando! Vi får se om det är något jag kan ha! Har alltid önskat mej röda skor, så ett par ankelboots från Tamari åkte ner i varukorgen. En klänning till behöver jag inte,men vips så låg denna från Vero Moda också i varukorgen! Konstigt va?

10 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha så kan de gå när man jobbar natt, samma har hänt mig :)
Snygga grejer!

Fru Venus sa...

Fy 17 vad snygga pjucks! (fast jag runt 10 par röda) ;-) Vet inte om det är bra eller otur att finska Zalando inte levererar till Åland....

Kicki sa...

Tur man kan skicka tillbaka om de inte passar...Fina grejer du beställt!

Maya sa...

Haha..ja visst är det skumt att de bara ligger där i ens korg :)))
Kram

Susanne sa...

Mycket snyggt. tycker inte att det är konstigt. De skriker ju KÖP MIG. KÖP MIG och så vill man bara vara lite hjälpsam.

Susanne sa...

Mycket snyggt. tycker inte att det är konstigt. De skriker ju KÖP MIG. KÖP MIG och så vill man bara vara lite hjälpsam.

Rantamor sa...

Låter som att det inte är så bra idè att jobba natt när man kan näthandla...hahaha
Men det såg ut som att du kommer att bli riktigt najsfin i den lilla svarta och röda skor till...
och att hjälpa barn till världen måste ju kännas underbart !!!

Tjingelingen.

Petra sa...

Mycket snyggt! Bra shopping där!

Helga sa...

Snyggt! Lätt att bara slänga ner något mer på nätet. Hoppas det passar...

Malla sa...

men älska skorna!!