torsdag 25 oktober 2012

Köp tre betala för två



Min man och jag var lediga tillsammans idag. Det blev en dag i Kista Centrum, lunch å fika och lite shopping. Skopunkten hade ett erbjudande att köpa tre par skor men betala för två. Sagt och gjort, hittade tre par (herregud,jag som knappt köper ett par per år!) billiga stövlar/stövletter, å visst, alla par är billiga,det är  syntet och läcker in vatten upplyste expediten mig om, men nu är de vaxputsade för att tåla liiite väta i alla fall,och de i mitten är lurviga och känns varma. Kan behövas, de första snöflingorna har kommit ikväll...suck!

3 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Åhh det som är så kul att köpa skor, skulle nog kunna ha hur många som helst om jag hade råd och plats. Perfekt att du fick tre fina på en gång nu då och så behöver du inte handla skor på tre år!!!! ha ha

Kram Ullis

Rantamor sa...

Ditt första foto är så vackert i färg och form, men jag ska erkänna en sak...jag har aldrig ätit suhshi (stavas det ens så??) men det ser så gott ut...och vackert.

Och skor är inte riktigt det jag köper om jag skulle vara ute å shoppa. Men har en dotter som inte bara kan gå förbi en skoaffär när vi är ute på stan, hon ska prova å handla och jag tycker det är sååå tråkigt. =)

Hoppas dina skor täl väta och står mot kölden som står å lurar.

Ha en finfin helg.

Västgötskan sa...

Man kan ALDRIG ha tillräckligt många skor! (Tror inte min sambo håller med dock..) ;-)