onsdag 3 oktober 2012

Handledarutbildningsdag och födelsedag

 Tja, att gå upp kl. 05.45( för en nattarbetare) och ta sig till de södra delarna av stan för en teoretisk utbildningsdag är väl inte det man önskar mest av allt på sin födelsedag. Men så blev det. Kom hem till ett tomt hus och började laga mat. Fick ringa hem yngsta sonen så jag i alla fall fick lite middagssällskap. Maken jobbar sent. Bestämde mig för att dagen till ära öppna en flaska Amarone i alla fall. Och fick en glad överraskning när det kom blommor med ett blomsterbud! Lillebror skickade blommor, gulle han! En mysig avslutning på födelsedagen. Men jag njuter fortfarande av gårdagen, den fantastiska pjäsen/musikalen på stadsteatern (se här), som avslutades med god middag på restaurang, och när jag kom hem överraskade sönerna med fina blommor en dag innan födelsedagen ;). 52 år, ännu ett nytt levnadsår ligger framför mig, kan det bli bättre? För vad är alternativet? :)


13 kommentarer:

Mallan sa...

Grattis i efterskott :-) kram!

JaanaM. sa...

Grattis igen! :) Det är nu ett tag du kan vända på siffrorna så kommer åldern till din fördel! :)

Eva sa...

Grattis grattis grattis!!!!!

Kram

Shamrock sa...

Grattis!

Rantamor sa...

GRATTIS till dig, och en amarone smakade säkert underbart....
Och gårdagens uppvisning, underhållning gick säkert inte av för hacor....


Ha en jätteunderbarkväll...
och GRATTIS än en gång....
Rantamorskramen.

Rantamor sa...

Säkert av för hackor....
ska det stå å inget annat...

Anne-Lie sa...

Tycker du gjorde helt rätt i att öppna en flaska rött för varje år som kommer är värt att fira!

Blåklinten sa...

Stort Hipp Hurra på din fördelsedag.
Vilka fina blommor du fått!!

Sus sa...

52 å.. Jag minns u då fyllde 50 år. De var ju i går ju!

Och vacker är du. Fortfarande.

Anonym sa...

Grattis! Hoppas vinet smakade bra :-)

Maya sa...

Grattis fina du ♥

Anni sa...

Hurra hurra hurra hurra!

Susjos sa...

TACK ALLA DARLINGAR FÖR ALLA Grattisar ♥ ♥ ♥
Det värmer ♥