måndag 22 oktober 2012

Fifty Shades of Grey

Dygnet är svajigt för mej nu, men i natt har jag sovit. En låång sovmorgon blev det, och det är bra-för i natt ska jag jobba, men först strax iväg för mitt jympapass. Alltid lite stressiga måndagar när jag både ska hinna med jympapasset och sen till jobbet. I vår lilla bokcirkel (som jag var på i fredags-med god mat och dryck) skulle vi ha läst Strindbergs bok : " En dåres försvarstal"- jag hade lite svårt för den, och hann inte riktigt läsa färdigt,men det ska jag göra- innan jag sätter tänderna i denna bok (som vi ska läsa till nästa gång): "Fifty Shades of Grey", jo jag tänkte plöja igenom den på engelska. En bok som fått mycket uppmärksamhet, är det någon som har läst den ännu?

8 kommentarer:

Mallan sa...

Den där har jag också varit och fingrat på, men än har jag inte läst den! :-)

Anonym sa...

Jag har läst den och tyckte inte alls om den. Men jag förstår att den kan kittla sinnet på många. Särskilt om man inte har så mycket erfarenhet av annorlunda sex. Nyhetens behag... :)

Västgötskan sa...

Jag har kommit ca 120 sidor.. :-)
Kram M

Susanne sa...

Jag har inte läst den, men funderar på att köpa den.

TIDSOPTIMISTEN sa...

En kollega till mig har läst den och rekommenderade den verkligen så den blir nog läst av mig också.....så småningom ;)

Kram Ullis

Anne-Lie sa...

Läser den på engelska jag med - undrar dock om jag kommer ha användning för alla nya ord :)

Anonym sa...

Läser den på svenska och har kommit halvvägs. Kittlande, lite spännande och erotisk. Som en psykologisk erotisk film kanske... Men klart jag ska läsa den helt och hållet. Får se vad du tycker om den sen =)

Mita sa...

Har precis lyssnat ut den hos storytel.se, en väldigt underhållande och lite småporrig bok!