söndag 18 mars 2018

Skyltsöndag

Dags för skyltsöndag igen som vi tackar BP för! Först skyltar hittade på nätet..


Idag blev det en promenad runt Råstasjön igen,och jag fick med mig maken. Denna bild tog jag dock igår.

Baksidan av MoS.

Ingen skylt ,men en häftig bild denna soliga söndag på de nya höga bostadshusen vägg i vägg med Friends Arena.

Kan ha haft med denna skylt förut, men fotot är nytaget idag.

Fikade gjorde vi på MoS, och ja,jag kostade på mig en chokladboll idag!

Spännande...

Inne på Pull & Bear stod denna bil!
En skön söndag får avsluta denna långledighet som jag har haft, imorgon börjar jag jobba igen,och det blir ganska många nätter framöver, men jag är utvilad och redo!

9 kommentarer:

anemonen sa...

En trevlig skyltning och visst är det svårt att dricka skumpa i duschen. Villfarelser ja det kan man ha och så roliga är de "ordspråken" Mo S här känner jag igen mig. Var där i somras och jag hann inte med hälften. Så häftigt att spatsera där. Jag gör ett nytt försök i sommar. Det är allt gott att unna sig lite godsaker ibland annars blir livet så tråkigt. Åh de där folkabussarna är bara så coola. Trevlig vecka.

BP sa...

Helt suveräna skyltar, speciellt dom från MoS. Pyramidvägen är ju en himla fyndig skylt. Love it! De nya höga bostadshuset ser åtminstone inte ut som ytterligare en skokartong.
Skylten på Friends är utmärkt, men har inte Swedbank slutat samarbetet med Fotbollsförbundet?! Det måste jag kolla upp. Cappun verkar ha rätt styrka av den bruna färgen att döma;-) Verkligen spännande med en Designer Gallery. Då både MoS och Täby C ägs av Unibail Rodamco och använder samma reklambyrå känner jag igen sättet att skriva skyltar på. Folkabussen är såklart en höjdare. Senast jag var på MoS var det en HD som stod där.
Tusen tack för en toppen skyltning. Stort tack för länken också:-)

Åke sa...

Frän VW buss :) Så fint med den stödjande skylten...

Geddfish ♥ sa...

Många eleganta skyltar och fina bilder, heelt passande en sådan dag!
Skyltsöndagskramar en glad måndag!

znogge sa...

Trevliga och blandade skyltar från dig denna söndag som nu har hunnit bli måndag. Helgerna går så fort!

Kram och ha en bra start på veckan!

Ama de casa sa...

Härlig skyltning! Gillar pyramidvägen och villfarelser bäst tror jag :-)

Sen fick den första mig att ångra lite att jag valde bort badkaret och ville ha dusch istället... ;-)

Ami sa...

Klart du skulle kosta på dig en chokladboll till kaffet...det är ju så gott!
Hoppas du får en fin jobbvecka!
Kram

Susanne sa...

Gillar bild 1 bäst ;)
Sv: Började dagen med besök på Hovet och sedan fort fort till Friends. Hade inte behövt skynda mig så med tanke på all rök från bengalerna.

Ditte sa...

Roliga, fina och varierande skyltar. Ler när jag såg Volkabussen. En liknande som var ombyggd till "camper" man kunde sova i den- har jag korsat USA i. (För så fär en 40 år sedan)
Och en chokladboll til kaffet efter promenad och fotograferande tror jag helt klart smakade extra bra.
Kul att se det nya huset vid FRiends. Har bara passerat på avstånd.
Önskar dig en lugn jobbnatt.
Kram!