lördag 15 september 2018

Funktionärsdag på F&S

Smyger in lite skyltar trots att det inte är skyltsöndag ännu. Kl 09 idag var jag på plats på F&S i Sollentuna, dags för en halvdag med likasinnade.

Vår verksamhetschef Sama talade varmt till oss och tackade oss alla för allt jobb vi lägger ner.

Sen var det dags att få röra på oss. Fick tillfälle att prova på sånt som man annars aldrig gör! T.ex spinning! Det blev förstås jympa också, liksom dans, core, flex och även familjejympa fick vi prova på. Såå kul!

Vår nya stora hall där Clas Olsson förr låg.

Vi provade på cirkelfys och sist ut var skivstång, puh....lite trött nu! Innan dagen slutade blev vi bjudna på lunch.

En underbar bild på en del av de anställda på F&S i Sollentuna. Tack för denna toppendag som ni bjöd oss på! Så kul att få prova på lite annat, träffa andra funktionärer och ha roligt ihop!
Nu laddar jag om för kvällen, vi är bjudna ut till Vendelsö på middag, där bor sonens flickväns föräldrar, ser fram emot en trevlig kväll!

7 kommentarer:

BP sa...

En dag helt i din smak kan jag gissa:-) Kul att ni fick prova lite annat än det ni i vanliga fall håller på med. Det är ju F&S styrka - variationen. Så F&S har flyttat in i Clas Ohlsons lokaler, det var nytt för mig. Har nog inte varit på Stinsen på flera år verkar det som...
Å att ni bjöds på lunch är väl en självklarhet! Ni som jobbar ideellt året om;-)
Ha det så kul i Vendelsö. Undrar om ni åker bil, kommunalt eller tar taxi. Vendelsö ligger ju en bit från Frösunda om man säger så. Enjoy - middagens alltså, inte resan;-)

Mias Mix sa...

Härligt att ni får uppmuntran för allt jobb ni lägger ner. Och ni verkar ju ha roligt också 😊

Ama de casa sa...

Vad trevligt ordnat! Men jag blev allt lite trött bara av att läsa om alla fysiska aktiviteter där... ;-)

Hoppas ni hade en härlig svärföräldraträff ute på Vendelsö!

Ha en finfin söndag :-)

Ami sa...

Förstår att det var en kul dag! Hoppas även kvällen blev lika trevlig!
Kram

Ditte sa...

Kul att testa olika aktiviteter och att träffa på andra som leder grupper. Och att få positiv feed back på allt jobb ni instruktörer lägger ner måste också kännas bra.
Kan tänka mig att det även blev en trevlig kväll.
Kram!

znogge sa...

En härlig dag och en dag i din smak misstänker jag :D Kul med nya och fina lokaler!

Anni sa...

Vilket perfekt arrangemang för dig, så kul!
Själv blev jag trött bara av att läsa - tror jag föredrar vandringar :-D