lördag 29 september 2018

OMG

Det blev en vaken natt i natt, kunde inte sova. Gick och la mej när solen gick upp, här är klockan 06.20....

Maken åkte upp till landet där det var städdag idag, medans jag sov! På kvällen var det äntligen dags att träffa våra kompisar som bor nästgårds, men som vi inte sett sen i juli. Vi började med en drink på TAK...

Däruppe var utsikten fantastisk.

Sen gick vi vidare till Hamburger Börs där vi åt en fantastisk middag i väntan på Eric Gadd

Kvällen till ära så blev det champagne!


...och visst levererade han, Eric Gadd!


I entrén stod denna....

Efter showen kunde man fortsätta i baren med drinkar och musik...

...men vi sa hejdå till Börsen och drog oss hemåt. Vilken helkväll vi fick! 

3 kommentarer:

Ama de casa sa...

Måste vara jobbigt med sömnen när du jobbar natt och måste ställa om dygnet hela tiden - jag skulle inte greja det!

Verkligen en härlig och rolig kväll ni fick :-)

Ha nu en riktigt fin söndag!

PS: Tack så jättemycket för den superfina wettexen - den var verkligen rolig också, jag älskar Jan Stenmark! Kram på dig!

znogge sa...

Jag tror inte att jag heller skulle klara av att jobba natt. Imponerande att ni är så många som kan.

Vilken härlig kväll för övrigt!

Kram

Ditte sa...

Verkligen! Och så roligt när det blir av att komma iväg så här. Börsen är alltid trevlig och med god underhållning, god mat och dryck blir det ju än bättre. TAK är ju perfekt och särskilt i bra väder så man ser över stan.
Tack för besöket och toppenbilder som piggar upp.
Trist att du inte kunde sova men hoppas du kan ta igen det.
Kram!