onsdag 13 mars 2019

Back to work

Idag ville man inte gå ut. Snöblandat regn och +1 grad.

Skönt då att kunna cykla genom garaget till tvättstugan...där det också finns en bokhylla med böcker som man kan låna hem, hittade två stycken, men jag har redan flera böcker därifrån som jag inte har hunnit läst ännu, hm.
Strax ska jag bege mej till jobbet, det blev ingen IW träning ikväll, ingen vikarie fick jag tag på heller, så passet ställdes in. Den irriterade förkylningen vill inte riktigt ge med sig!

3 kommentarer:

Znogge sa...

Då var det nog klokt att ställa in. Envisa förkylningar får man vara försiktig med.

Kram

Ditte sa...

Nej, inget väder att ge sig ut i. Jag väntade till eftermiddagen då jag skulle till Uppsala och hämta äldsta barnbarnet. Perfekt att ta dig inomhus till tvättstugan. Och bra att hitta böcker att ta hem. Och tid att läsa kommer nog. Kanske...
Bra att du ställde in IW passet. Att gympa med denna förkylning vore inte ett alternativ.
Önskar dig en lugn jobbnatt.
Kram!

Ama de casa sa...

Smart med ett bokbytarställe sådär :-)
Krya på dig nu så att den där envisa förkylningen ger sig av!