onsdag 27 mars 2019

Tack BP!

Som sagt, igår låg ett litet paket i brevlådan, gissa om jag blev glad! BP har skickat presenter till alla sina skyltsöndagsbloggare som var med och skyltade just den 200:e gången för någon söndag sedan. 

...och vilken personlig present sen! En underbar kökshandduk med dalahästar på! Jag älskar ju dalahästar, men så är jag ju dalkulla också! Tusen tack allra ödmjukast kära BP för den underbara presenten!
Nu måste jag skynda på, mot Friskis med tåg och buss, sen jobb i natt igen....

6 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Så gulligt av BP och så personligt! Där har hon lagt ned möda på att hitta rätt present :D
Kram och ha en fin kväll!

Ditte sa...

Vilken härlig present! Och så roligt och personligt med dalahästar.Omtanke med stort O. Att du sedan är förtjust i dalahästar, dalkulla som du är gör det hela ju än bättre.
Kram!

BP sa...

Sååååå glad jag blir att jag träffat mitt i prick där. Anade nästan det:-)
Åsså önskar jag dig en lugn natt på det!

Tusen tack för länken:-)

Znogge sa...

Vilket trevligt initiativ av BP! Visst blir man glad när det kommer något oväntat med posten och något som inte är en räkning!

Kram

Ama de casa sa...

Vilken fin present! Hon känner verkligen sina skyltare, BP och hittar fantastiskt personliga presenter :-)

Hoppas natten var lugn!

Paula sa...

Så kul och omtänksamt av vår vän BP, hon har verkligen bemödat sig om att skicka något personligt till var och en. Trevlig helg!