söndag 24 mars 2019

Skyltsöndag

 Söndag betyder skyltning i BP:s regi. Hittat mina skyltar på nätet.  Översta bilden stämmer kanske inte riktigt, för nog har våren börjat vakna?
Tror minsann att min mamma också klippte oss som små...hon var inte heller frisör!

Denna t-shirt tillägnar jag Ama och mej! Men än är det inte dags för födelsedag, det är lååångt kvar!

Den här skylten hittade jag uppe i Järvsö, tänkvärd!

Ny studie pågår på jobbet nu, om fyra händer verkligen är bättre än två, ska bli spännande att se resultatet!

Som tur var är vår gamla Maja inte intresserad av att fluffa upp vårt toapapper, det är vi glada för!
Nu stundar en till natt på jobbet, hade en okey natt i telefonen natten som var.

6 kommentarer:

Åke sa...

Våren ja... den kommer!!! Klippning ja... ser ju något illa ut... En liknsnde tröja har jag, men den är ett år äldre ;) Jag har provat akupunktur några gånger utan resultat, du kanske har bättre nålföring?

Ditte sa...

Våren tar bara pauser ibland. Men snart så...Kanske lika bar att inskaffa tröjor till dig och Ama så är ni i alla fall ute i god tid och hinner vänja er.
Intressant att få veta mer om fyra händer är bättre än två. Vill minnas att det förr alltid var två. Och vissa saker var bättre förr och andra inte.
Kul skyltning!
kram!

Paula sa...

Älskar toapappersrullarna! Med två katter i huset kan jag säga att här är det mattorna som går samma öde till mötes, klösbrädan går de förbi, every time.
Hos mig gäller definitivt första vackra bilden, vi har 6 mil längdspår och 18 öppna pister! Men vårsolen värmer...Angående pottfrisyren kan jag bara påstå att den är tillbaka. Kolla unga killar, kort lugg och potta på huvudet!

BP sa...

Hahaha! Vilket roligt och varierat bidrag till Skyltsöndag:-)
Våren ligger och sover till här hos mig också - minus snön då, men även minus krokusar...

Kul att du och Ama verkar ha (inte) samma födelsedagsår. Nu måste jag tänka lite här... ;-)

Å visst är småsakerna de som man minns, bra där!

Hoppas att fyra händer är bättre än två. Jag menar "delad glädje är ju dubbel glädje, eller hur;-)

Alltså toapappret skulle jag absolut inte stå ut med. Stäng dörren till toan är min rekommendation;-)

Vilken toppen skyltning. Tusen tack för den och länken:-)

PS. Önskar dig en lugn tredje natt och sedan en lång ledighet! DS.

Ama de casa sa...

Haha! Du är en fena på att skanna nätet efter skojiga skyltar :-)

Å den där t-shirten var baske mig den bästa jag någonsin har sett! :-D Ja, nu har vi långt till vår födelsedagsmånad, men nästa år! Då börjar födelsedagsåret direkt efter tolvslaget när vi säger farväl till 2019 :-D Då blir det fira av!

Ha en härlig start på veckan!

Geddfish ♥ sa...

Allt som kan firas, ska firas!
Roliga skyltar, haha. Hoppas du har en braig start på veckan!
Godnattkram!